اونس طلا2232.37
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000
معرفی نامه

طراحی و خلاقیت مهمترین ملاک موفقیت در ساخت طلا و جواهر برند معرفی زرآرا + فیلم

سایت طلا : مدیر یک مجموعه موفق تولید طلا و جواهر از طراحی و خلاقیت به عنوان مهمترین معیار برای ساخت طلا و جواهر و مصنوعات طلا یاد کرد.

ترکیب دلنشین طلا و جواهرات، همنشینی فلز زرد و سنگهای رنگی گرانبها، انحنای زیبا و ظریف طرحها و نگاهی که از ساخته های این گالری برداشته نمی شود. همه و همه را در طلا و جواهرات دست ساز «زرآرا» به خوبی می توان مشاهده کرد. طرحهایی که در اوج خلاقیت و نوآوری روح هر بیننده ای را به پرواز در می آورد.

"سالومه قدیری" و " سینا ژگان" دو زوج هنرمندی که آثاری زیبا و بدیع از جنس طلا و جواهرات خلق می کنند و برند "زرآرا" را به مطرح ترین برند طی سالیان اخیر مبدل کرده اند.


این مجموعه که 4 سال به صورت کارگاهی فعالیت داشته است همکنون بیش از دهها نفر را به کار گرفته و با ایجاد چندین نمایندگی به مشتریانی از کل کشور محصولات خود را ارسال می کند.
قدیری که طراح این گالری است به نکته ای اساسی در موفقیت خود اشاره می کند: «من و همسرم مکمل هم بودیم» و با شناخت علایق خود به خوبی کار کردیم.
وی «صداقت» را از دیگر رموز موفقیت خود عنوان می کند و می افزاید: راستی و درستکاری آنچنان تأثیری در کار ما داشت که روز به روز موجب رشد و ترقی ما شد، که البته پشتکار و مشتری مداری این روند را سرعت بخشید.


مدیر طلای زرآرا در مورد ویژگی کارهای این مجموعه می گوید: دست ساز بودن و در عین حال ساده و زیبا بودن محصولات ما موجب استقبال خوب مشتریان شده و اصولاً کاری که با دست ساخته می شود دارای روح است و اثر خوبی روی مخاطب خواهد گذاشت.
قدیری با مهم دانستن توجه به نیاز و سلیقه مردم در این مصنوعات اظهار می کند: با توجه به این که کارهای این مجموعه در حدود 90 درصد با دست انجام می شود مورد توجه و حمایت صنایع دستی استان تهران قرارگرفته و به این تولیدی مجوز صنایع دستی اعطا شده است.
این طراح و فعال حوزه تولید مصنوعات طلا و جواهر، استفاده از طلای با عیار استاندارد ٧٥٠ يا همان ١٨ عيار، آبکاری و رنگ خوب محصولات طلایی را از ویژگی بارز این شرکت برشمرده و در مورد استقبال از این کارها خاطرنشان می کند: معمولاً ما برای بازاریابی و فروش فعالیت زیادی نمی کنیم، بلکه این خود مشتریان هستند که ما را پیدا می کنند.
وی با گلایه از کپی کردن طرحهایش از نبود قانون مالکیت معنوی(کپی رایت) شکایت می کند و البته آن را یک برتری می داند.
قدیری ضمن بیان الهام گرفتن طرحهایش از آثارهنری و فرمهای موضوعی می گوید: کپی شدن کارهایمان باعث شده تا ما توقف نکنیم و با انگیزه و با انرژی گام برداریم و همیشه یک گام جلوتر از دیگران باشیم. مردم خودشان قضاوت می کنند و همیشه کار برتر را تشخیص می دهند.
مدیریت این مجموعه با احساس تمام این برند را متعلق به خود نمی داند و تأکید می کند: رشد و موفقیت ما خواست خدا بوده و این را باید قبول کرد که کارگران ما هنرمندان واقعی هستند و این اصلاً شعار نیست و همگی ما در این شرکت همدل و هم جهت به سوی رشد با علاقه کار می کنیم.


"سینا ژگان" همسر خانم قدیری نیز طراحی و خلاقیت را مهمترین مزیت این مجموعه در جهت پیشرفت می داند و می گوید: در بیشتر کارهای ما از سنگهای طبیعي استفاده شده که دارای انرژی است و این امر بیشتر مورد توجه مردم قرار می گیرد.
وی در مورد قیمت محصولات این مجموعه عنوان می کند: ما سعی کرده ایم تا قیمت سنگهای مصرفی را کمتر نگه داریم و با وارد کردن آن به کشور قیمت تمام شده مصنوعات را کاهش دهیم تا قدرت خرید مردم افزایش یابد.
دیگر مدیر این شرکت با اشاره به دریافت حجم کارهای سفارشی در مورد کیفیت این محصولات تصریح می کند: کلیه ساخته های ما دارای عیار استاندارد و دارای کد شناسایی است و به دنبال این هستیم که از اداره استاندارد، نشان استاندارد را دریافت کنیم.
ژگان ضمن اشاره به حضور در نمایشگاههای مختلف داخلی و بین المللی می افزاید: در حال حاضر این مجموعه دارای 3 نمایندگی در تهران و 2 شعبه در شهرهای رشت و شاهرود است که با توجه به استقبال فراوان این شعب در حال افزایش است.
وی کسری زیاد محصولات و کاهش سود را از چالشهای کاری خود عنوان می کند و ادامه می دهد: متأسفانه مردم وقتی می فهمند که این کارها ایرانی است حاضر نیسیتند هزینه سازنده را پرداخت کنند، ولی اگر همین محصول کارخارجی باشد قیمت بالاتر را هم حاضرند پرداخت کنند.
مدیر مجموعه زرآرا با انتقاد از عدم حمایتها از این صنف می گوید: ما تا کنون از هیچ سازمان و بانکی تسهیلاتی دریافت نکردیم و در این مدت نه تنها دولت بلکه هیچ نهاد و یا اتحادیه ای کمکی به ما نکردند که نهایتاً حمایت آنها به اشتغالزایی و ارزآوری برای کشور منجر خواهد شد.

دفتر مركزي : تهران ، تجريش :-22743067 22749880
اخذ نمايندگي : 09128005937
شعب :
شعبه ١ : تجريش- مركز خريد تنديس- طبقه همكف- شماره ١٠٨‎تلفن : 22737315
شعبه ٢ : مركز خريد كورش طبقه همكف بورس طلا و جواهر شماره ٣٥ ، تلفن : 44035124
شعبه ٣: نارمك-مركز خريد سون سنتر- طبقه اول - شماره ١٢٤ ، تلفن : 77974795
شعبه ٤ : شاهرود، خيابان ٢٢ بهمن تلفن : 32236211-023
شعبه ٥ : رشت ، گلسار ، بين خيابان ١١٠-١١٢ تلفن : 33753012-013

zararagoldgallery.com

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد