اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
وزارت خزانه داری آمریکا خبر داد:

رشد فزاینده کسری بودجه آمریکا در ماه نوامبر

سایت طلا : وزارت خزانه داری آمریکا در آستانه نشست مهم فدرال رزرو این کشور آمارهای ناامید کننده ای را درباره وضعیت کسری بودجه منتشر کرده است.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی مارکت واچ، وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد که کسری بودجه دولت فدرال در ماه نوامبر به بیش از 137 میلیارد دلار افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش افزایش هزینه های دولت آمریکا در برنامه های بهداشت و سلامت و سایر برنامه ها عامل اصلی رشد فزاینده کسری بودجه اعلام شده است.

کسری بودجه آمریکا نسبت به نوامبر 2015 میلادی دو برابر شده است. میزان هزینه های دولت آمریکا در ماه نوامبر امسال با 25 درصد افزایش به بیش از 337 میلیارد دلار رسیده است و میزان درآمدها نیز با کاهش 2 درصدی به 200 میلیارد دلار رسیده است.

افزایش کسری بودجه آمریکا می تواند تاثیر زیادی بر نوسانات ارزش دلار و قیمت کالاهای راهبردی و مهم در بازارهای بین المللی داشته باشد. کسری بودجه آمریکا در سال مالی منتهی به سپتامبر 2016 میلادی نیز به بیش از 587 میلیارد دلار رسیده است. این برای نخستین بار در 5 سال گذشته بوده است که کسری بودحه آمریکا با افزایش روبرو شده است.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد