اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
بانک آی سی بی سی پیش بینی کرد

قیمت طلا در شش ماه دوم 2017 میلادی با افزایش روبرو خواهد شد

سایت طلا : بانک آی سی بی سی در تازه ترین گزارش خود ضمن اشاره به روند نزولی قیمت طلا در هفته های اخیر پیش بینی کرد که قیمت طلا در شش ماه دوم سال 2017 با افزایش روبرو خواهد شد.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، قیمت طلا در هفته های اخیر به خصوص پس از اعلام پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با کاهش شدیدی روبرو شده و به کمتر از 1170 دلار در هر اونس رسیده است.

بر اساس این گزارش بانک آی سی بی سی در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کرده است که روند نزولی قیمت طلا تا شش ما نخست سال آینده ادامه خواهد داشت و میانگین قیمت هر اونس طلا در شش ماه نخست 2017 به کمتر از 1160 دلار خواهد رسید.

این گزارش افزود: سیاست های مالی و اقتصادی دولت ترامپ موجب خواهد شد تا ارزش دلار و نرخ بهره اوراق قرضه آمریکا در شش ماه نخست سال آینده با افزایش روبرو شود و این مساله فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد خواهد کرد.

ترامپ قول داده است تا مالیاتها را کاهش داده و هزینه های دولتی در زیرساختهای اقتصادی را افزایش دهد. انتظارات مربوط به سیاست های مالی و اقتصادی دولت ترامپ موجب افزایش فشار بر قیمت طلا در شش ماه نخست 2017 خواهد شد ولی نگرانی ها نسبت به سقف بدهی ها و کسری بودجه در شش ماه دوم موجب افزایش تقاضا و قیمت جهانی طلا خواهد شد.

تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که برخی وعده های ترامپ برای اجرای سیاست های اقتصادی و مالی چندان باثبات و پایدار نخواهد بود و او نخواهد توانست به همه وعده های خود عمل کند.

به نظر می رسد قیمت طلا در ماه های آینده تحت تاثیر سیاست های پولی فدرال رزرو آمریکا و نرخ بهره این کشور نیز قرار خواهد داشت. سیاست های مالی و اقتصادی ترامپ می تواند فدرال رزرو را تحت فشار شدیدی قرار دهد.

پیش بینی می شود فدرال رزرو در نشست هفته آینده خود نرخ بهره را به میزان 0.25 درصد افزایش دهد. به اعتقاد تحلیلگران اقتصادی قیمت طلا در کوتاه مدت تحت تاثیر آمارهای مهم اقتصادی آمریکا منطقه یورو و چین قرار خواهد داشت. وضعیت تقاضای فیزیکی در بازارهای نوظهور و آسیایی نیز تاثیر زیادی بر قیمت طلا خواهد داشت.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد