اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

حسنیه زرگران مشهد امسال پذیرای 600 زائر حرم رضوی است

سایت طلا : رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد از پذیرایی 600 نفر از زائران امام رئوف(ع) در سالروز شهادت آن حضرت و در حسینیه زرگران این شهر خبر داد.

باقر معبودی نژاد در گفتگو با سایت طلا با اشاره به خدمت رسانی هر ساله صنف طلا و جواهر مشهد به زائران حضرت امام رضا(ع) گفت: حسینیه زرگران مشهد مقدس 10 سال است که پذیرای زائران پیاده حضرت امام رضا علیه السلام می باشد که از راههای دور شمال مثل کلاله، علی آباد، گرگان، گنبد، شاهرود و میامی رهسپار مشهد برای زیارت و عزاداری هستند.

وی با بیان پذیرایی و خدمت رسانی 3-4 روزه به این زائران افزود : این زوّار عزیز از روز قبل از 28 صفر وارد مشهد شده و مشهدی ها وظیفه خود می دانند که از ایشان پذیرایی کنند و واقعیت این است که آنان میهمانان خاص حضرت امام رضا(ع) می باشند که از راههای دور و پیاده مشرف به زیارت آقا می شوند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد ضمن بیان اسکان و پذیرایی از زائران حضرت امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: حسینیه صنف طلا، جواهر و نقره مشهد معروف به «حسینیه زرگرها»؛ هر ساله حدود 600 زائر پیاده را بدون دریافت ریالی در خود جای می دهد، و وظیفه ما این است که آسایش آنان را فراهم کرده و علاوه بر اسکان، پذیرایی در وعده های صبحانه، ناهار و شام در خدمت آنان باشیم.

معبودی نژاد هزینه ی پذیرایی از زائران امام رضا(ع) در این حسینیه را برعهده همکاران صنف طلا و جواهر این شهر دانست و در گفتگو با سایت طلا یادآورشد: اتحادیه طلا و جواهر مشهد هیچ کمکی از هیچ سازمان و نهادی برای پذیرایی از زائران دریافت نمی کند و امسال حدود 25 میلیون تومان از طرف اهالی این صنف برای خدمت رسانی به میهمانان امام رضا تقبل شده است.

گفتنی است هرساله 30 صفر همزمان با سالروز شهادت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)؛ زوّار و عاشقان آن حضرت خود را از اقصی نقاط کشور با پای پیاده و سواره به مشهد مقدس رسانده و به عزاداری برای آن امام همام می پردازند.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد