اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

برگزاری مراسم گرامیداشت هفته بسیج در اتحادیه طلا و جواهر

سایت طلا : همزمان با هفته بسیج مراسم گرامیداشتی عصر روزگذشته در اتحادیه طلا و جواهر تهران و با حضور بسیجیان و مسئولین صنفی برگزار شد.

به گزارش سایت طلا در آستانه هفته بسیج و تشکیل ارتش بیست میلیونی به فرمان حضرت امام خمینی(ره)، عصر روز دوشنبه مراسم گرامیداشتی در اتحادیه طلا و جواهر تهران برگزار شد.

این مراسم که به همت حوزه بسیج اصناف شهید صفارهرندی برگزار شده بود بسیجیان و مسئولین این صنف به همراه فرماندهان و بسیجیان پایگاههای تحت پوشش این حوزه حضور داشتند.

محمدکشتی آرای رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تبریک این هفته از حماسه آفرینان دفاع مقدس و شهیدان گرانقدر تجلیل کرد.

در این مراسم سخنرانان ضمن بیان لزوم بصیرت در قدرت تحلیل بسیجیان بر روشنگری در بین آحاد جامعه و شناخت جبهه حق و باطل تأکید نمودند.

حاج حمیدپویا فرمانده بسیج اصناف شهید صفارهرندی نیز ضمن گرامی داشت هفته بسیج از حضور اعضاء و بسیجیان این حوزه تقدیر و تشکر کرد.

در انتهای این مراسم حاج عباس تقی زاده مداح اهل بیت در رثای سید و سالار شهیدان و در ایام اربعین حسینی به مداحی و حضار به عزاداری پرداختند.

گفتنی است در این مراسم ضمن حضور رئیس و نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، سرگرد کاکاوندی جانشن فرمانده بسیج اصناف تهران بزرگ، تعدادی از مسئولین سپاه تهران و بسیجیان حوزه بسیج اصناف شهید صفارهرندی و امنای صنفی حضور داشتند.

گزارش تصویری مراسم

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد