اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

افتتاح واحد استانداردسازی در اتحادیه صنف زرگر یزد

سایت طلا : بخش استانداردسازی با حضور مدیرکل استاندارد استان یزد و جمعی از اداره صنعت و معدن و اتاق اصناف این استان در اتحادیه طلا و جواهر یزد افتتاح شد.

به گزارش سایت طلا روز گذشته واحد استانداردسازی در اتحادیه صنف زرگر یزد به جهت تسریع و تسهیل بر نظارت مصنوعات طلای این اتحادیه افتتاح شد.

در این مراسم که با حضور مدیرکل اداره استاندارد یزد و هیئت همراه از اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف همراه بود واحد استاندارد اتحادیه طلا و جواهر این شهر به نمایندگی از اداره استاندارد استان یزد در محل اتحادیه طلا و جواهر آغاز به کار کرد.

محمدرضا نوری زاده، رئیس اتحادیه طلا و جواهر یزد در گفتگو با سایت طلا، در مورد افتتاح این واحد گفت: این دفتر به منظور نظارت و عیارسنجی و نمونه گیری در جهت کاهش رفت و آمد همکاران و تسهیل برای اهالی این صنف در این اتحادیه ایجاد شده است.

وی در مورد کیفیت عیارهای مصنوعات تولیدی طلا در این استان تصریح کرد: در سال گذشته 97-98 درصد مصنوعات طلا در این اتحادیه بدون مشکل بوده و تنها چند درصد خطا وجود داشته است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر یزد افزود: مشکل اصلی برخی عیارها در این شهر آبشده هایی است که از خارج از استان وارد شده و یا سکه هایی است که با عیار غیراستاندارد در بازار وجود دارد، و در این میان آزمایشگاههای عیارسنجی این استان تاکنون خطایی نداشته اند.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد