اونس طلا2394.45
مظنه16,236,000
18 گرم3,748,000
ارزش سکه36,579,708
قدیم (بهار)40,800,000
جدید (امامی)43,850,000
نیم26,000,000
ربع16,000,000

آمادگی جزیره کیش برای برپایی با شکوه دومین نمایشگاه طلا و جواهر

سایت طلا : نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر کیش با برگزاری دومین دوره خود می رود تا بازار بزرگ صادراتی طلا و جواهر را در این جزیره زیبا ایجاد کند.

به گزارش سایت طلا دومین نمایشگاه طلا و جواهر کیش تا حدود 20 روز دیگر در این جزیره زیبا برگزار خواهد شد و این منطقه آزاد میزبان فعالان صنعت طلا و جواهر از داخل و خارج خواهد بود.

در این میان "محمود بندرچی" برگزار کننده این نمایشگاه، رشد کمی و کیفی آن را نسبت به سال گذشته بسیار چشمگیر می داند و عنوان می کند: در طول یک سال گذشته حضور فعال در نمایشگاههای طلا و جواهر دنیا موجب کسب تجربیات زیادی برای برگزاری نمایشگاه امسال طلا و جواهر کیش شده است.

وی در گفتگو با سایت طلا ضمن بیان برگزاری دو همایش در حاشیه نمایشگاه امسال کیش می افزاید: در این نمایشگاه دو همایش" بررسی فرصتها و چالشهای پیش روی توسعه صنعت طلا و جواهر ایران" که در غالب پنل پرسش و پاسخ و با حضور مدیران رده بالای دولتی و صنفی و همچنین همایش" بررسی پتانسیل ها و فرصتهای سرمایه گذاری در جزیره کیش" با مشارکت منطقه آزاد تجاری کیش برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت رستاک پادویژن با اشاره به مساحت 5هزار مترمربعی این نمایشگاه خاطرنشان کرد: تاکنون حدود 80 شرکت در دومین نمایشگاه طلا و جواهر کیش حضور دارند که 65 شرکت داخلی و 15 شرکت از کشورهای تایلند، ایتالیا، روسیه، ترکیه، لهستان و هند حاضر هستند.
بندرچی نبود دوعامل اصلی در این نمایشگاه یعنی "بیمه های بین المللی " به دلیل تحریم ها و "شرکتهای حمل و نقل کننده طلا" را ازموانع اصلی برگزاری مطلوب عنوان کرد و تصریح نمود: برگزاری نمایشگاه کیش در همین سطح فعلی هم مورد رضایت ماست و هدف اصلی ما در این نمایشگاه با کمک منطقه آزاد تجاری کیش، تبدیل این جزیره به نقطه پایلوت منطقه برای تولید و صادرات طلا با ایجاد کارگاهها و کارخانجات مختلف و مبدل شدن به قلب طلا و جواهر منطقه است.

وی با بیان پتانسیل بالای کیش برای ایجاد منطقه تخصصی صادرات طلا و جواهر و انتقال تکنولوژی و سرمایه گذاری مشترک در آن، به حضور مهمانانی از سازمان گمرک، مناطق آزاد ایران، بانک مرکزی و وزارت دارایی و همچنین نمایندگان مجلس در این نمایشگاه اشاره کرد.

مجری دومین نمایشگاه طلا و جواهر کیش ضمن انتقاد از نبود قانون مالکیت معنوی (کپی رایت) در ایران در گفتگو با سایت طلا ادامه داد: این یک واقعیت تلخ است که به دلیل کپی شدن طرحهای برندهای مطرح در نمایشگاه؛ بسیاری از شرکتهای بزرگ تولیدکننده طلا و جواهر در این نمایشگاهها حاضر نمی شوند که این امر نه تنها به صنعت طلا و جواهر بلکه به همه صنایع لطمه می زند.

بندرچی در خاتمه با بیان حضور رؤسای صنف طلا و جواهر در افتتاحیه این نمایشگاه از همه اهالی این صنف از جمله تولیدکنندگان، صادرکنندگان و دست اندرکاران صنعت طلا و جواهر دعوت کرد ضمن حضور در این نمایشگاه و بازدید از آن، زمینه رشد و ارتقاء و احیاء جایگاه صنعت طلا و جواهر کشورمان را ایجاد نمایند.

گفتنی است دومین نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، نقره، ساعت، سنگ های قیمتی، نیمه قیمتی و صنایع وابسته از 18 لغایت 21 آذر ماه 1395 و از ساعت17 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار خواهد شد.

سایت نمایشگاهی شرکت رستاک پادویژن http://rastak-expo.com

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد