اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
کشتی آرای به سایت طلا خبرداد:

به زودی شاهد اصلاح قانون مالیات برارزش افزوده طلا خواهیم بود

سایت طلا : رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن بیان برگزاری جلسات متعدد با نمایندگان مجلس اعلام کرد که در آینده ای نزدیک شاهد کاهش مالیات برارزش افزوده و اصلاح این قانون در مورد طلا خواهیم بود.

محمد کشتی آرای در گفتگو با سایت طلا با اشاره به مطرح بودن بحث مالیات برارزش افزوده در صنف طلا و جواهر گفت: در یک و نیم سال اخیر دست اندرکاران صنفی از جمله هیئت مدیره ی اتحادیه طلا و جواهر تهران تلاشهای گسترده ای را با انجام جلسات کارشناسی پی گیری کرده اند.

وی از برگزاری جلسات متعدد با مرکز پژوهشها و کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد و افزود: این تلاشها در حال نتیجه دادن است و همانطور که از گفته مقامهای ارشد اقتصادی کشور شنیده ایم این قانون در جهت اصلاح و به نفع طلا وارد مجلس می شود.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران خاطرنشان کرد: در آینده ی خیلی نزدیک شاهد کاهش مالیات برارزش افزوده در صنف طلا، و اصلاح این قانون خواهیم بود تا بتوانیم مجدداً یک رونقی را در کسب و کار و صنعت طلا و جواهر شاهد باشیم.

کشتی آرای با بیان بررسی و بحث اصلاح این قانون در کمیسیونهای مختلف مجلس تصریح کرد: ما در جریان این امر هستیم و نامه نگاری های متعددی را انجام داده ایم و اینطور نیست که این قضیه را پی گیر نباشم؛ ما به صورت مرتب با دوستان نماینده در مجلس و همچنین با کمیسیون اقتصادی مکاتبه داریم و در وقت مقرر برای انجام صحبتهای نهایی جلساتی را خواهیم داشت.

این مقام صنفی در مورد حجم معاملات طلا در بازار نیز به سایت طلا گفت: همیشه یک تجربه سالانه هست که در ماه محرم معمولا به دلیل افت مناسبتها، داد و ستدها در این بازار کاهش پیدا می کند و در ماه صفر نیز با توجه به اینکه مردم این ماه را سنگین می دانند از خرید طلا دست می کشند.

وی خاطرنشان کرد: به نظر می رسد بازار سنتی ما از نیمه ماه صفر به بعد رو به شرایط بهترشدن و رونق گام بردارد و امیدواریم در نیمه دوم این ماه شاهد رشد حجم خرید و فروش در بازار طلا باشیم.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد