اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

توصیه کشتی آرای به سرمایه گذاران طلا در شرایط کنونی بازار

سایت طلا : رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به نوسانات بازار طلا و توصیه به عدم انجام ریسک گفت: در شرایط فعلی هرگونه داد و ستدی در این بازار به ضرر سرمایه گذاران خواهد بود.

محمدکشتی آرای در گفتگو با سایت طلا، در ارزیابی بازار طلا اعلام کرد: طی دو هفته اخیر قیمتهای جهانی طلا و بازارهای مالی دنیا تحت تأثیر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار گرفت و کاهش ارزش دلار موجب رشد بهای اونس طلا شد.

وی ضمن بیان افزایش 29 دلاری بهای جهانی طلا در سه هفته گذشته و تأثیر آن بر بازارهای داخلی افزود: در بازار تهران رشد قیمتها ناشی از افزایش بهای جهانی طلا و رشد نرخ ارز در بازار بود، این در حالیست که بازار داخلی طلا این روزها با کاهش تقاضا و افت معاملات به علت قرار گرفتن در ماه صفر مواجه است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران خرید و فروش طلا در شرایط فعلی را ریسک عنوان کرد و گفت: به نظر من در این بازار که جهت و سمت و سوی قیمت طلا مشخص نیست، بهتر است کسی داد و ستد نکرده و صبر کند تا وضعیت این بازار آرام و به ثبات برسد.

کشتی آرای ادامه داد: مسلماً در شرایط هیجانی هرگونه داد و ستدی به زیان معامله گران خواهد بود و این زیان ممکن است مقدارش کم و یا زیاد باشد ولی بهترین زمان خرید و فروش طلا شرایط کم نوسان و آرام است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران تفاوت 10هزار تومانی قیمت سکه طرح جدید و قدیم را در بازار سکه قابل توجه دانست و در گفتگو با سایت طلا تصریح کرد: نکته ای که این روزها در بازار مشاهده می شود تفاوت معناداری است که قیمت سکه طرح قدیم و طرح جدید پیدا کرده است و این امر ناشی از خرید قطعات بزرگ سکه بوده که تقاضایی را در بازار طی 10 روز گذشته ایجاد کرده است.

وی در مورد نتیجه انتخابات آمریکا بر بازار طلا نیز گفت: تا کسی که در انتخابات این کشور رأی نیاورد و مستقر نشود وهریک از نامزدها وارد عرصه کار پس از انتخابات نشود نمی توان گفت که تغییری در این بازار بوجود می آید یا خیر، ولی آنچه مسلم است آنان سیاست خود را دارند و ما نیز باید حواسمان جمع کار خودمان باشد.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد