اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
تحلیلگر ارشد اقتصادی پیش بینی کرد:

قیمت طلا طی 2 تا 4 سال آینده به بیش از 1900 دلار خواهد رسید

سایت طلا : گرچه قیمت جهانی طلا بار دیگر تحت فشار ناشی از افت و خیز ارزش دلار و گمانه زنی های مربوط به بالا رفتن نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا با نوسان محدود روبرو شده ولی یک تحلیلگر برجسته اقتصادی پیش بینی کرد که قیمت طلا طی سال های آینده با افزایش چشمگیری روبرو خواهد شد.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکونیوز، مونتی گیلد مدیر موسسه سرمایه گذاری گیلد اینوستمنت در ایالت لس آنجلس در سخنانی تاکید کرد: قیمت طلا هم اکنون تحت فشار قرار دارد ولی به نظر من طی 2 تا 4 سال آینده قیمت هر اونس طلا به بیش از 1900 دلار افزایش خواهد یافت.

بر اساس این گزارش قیمت طلا طی 3 هفته گذشته بیش از 7 درصد کاهش داشته است. این تحلیلگر اقتصادی افزود: به نظر من طلا هم اکنون به انتهای مسیر اصلاح قیمت نزدیک شده است. البته ممکن است در صورت افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا در نشست دسامبر قیمت طلا با یک کاهش دیگر روبرو شود.

وی پیش بینی کرد که فدرال رزرو در نشست دسامبر نرخ بهره را 0.25 درصد افزایش خواهد داد ولی بعد از آن قیمت طلا تا سطح 1400 دلار در هر اونس افزایش خواهد یافت.

این کارشناس اقتصادی در پایان گفت: به نظر من افزایش فشارهای تورمی در خارج از آمریکا و تنش های خاورمیانه می تواند موجب افزایش چشمگیر قیمت طلا در بلندمدت شود.

انتهای پیام

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد