اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ثبات نسبی بازار طلا و سکه / ماندگاری دلار در کانال 3600

سایت طلا : در حالی که در اولین روز کاری بازارهای داخلی قیمتهای طلا و سکه با ثبات نسبی همراه بود؛ دلار مجدداً وارد کانال 3600 تومان شد.

به گزارش سایت طلا؛ امروز شنبه پس از یک هفته تعطیلی بازار طلا و سکه بمناسبت ایام سوگواری، قیمتها در این بازارها با آرامش توأم بود و هر قطعه سکه بهار آزادی تنها یک هزار تومان کاهش یافت و یک میلیون و 86 هزار تومان به فروش رسید.

آرامش بازار طلا و سکه در حالیست که دلار این روزها همگام با افزایش تقاضا در بازار ارز به بالاترین سطح در 9 ماه گذشته رسید و سطح 3600 دلار را شکسته و وارد این کانال قیمتی شده است.

در همین بازار هر گرم طلای 18 عیار امروز با افت 700 تومانی 109 هزار و 900 تومان به فروش رسید و هر مثقال طلای 17 عیار با کاهش 3 هزار تومانی 476 هزار و 100 تومان معامله شد.

در بازار سکه نیز نیم و ربع بهار آزادی نیز هرکدام با نزول یک هزار تومانی به ترتیب 549 و 289 هزار تومان فروخته شدند. سکه گرمی نیز بدون نوسان 182 هزار تومان در این بازار عرضه شدند.

دلار پس از آن در هفته نیمه تعطیل گذشته افزایش یافت که معامله گران غیررسمی جای معامله گران رسمی را گرفتند. در این میان زمینه رشد حواله درهم و افزایش تقاضا نیز بر رشد بهای آن مؤثر بود. دلار که در هفته گذشته 11 هزار تومان تقویت شده بود امروز نیز 4 هزار تومان دیگر رشد یافت تا با گذر از مرز 3600 تومان بر بهای 3603 به فروش برسد.

یورور امروز یک تومان کاهش یافت و 3995 تومان و درهم نیز 2 تومان افزایش یافت و 987 تومان به فروش رسید.

گزارش سایت طلا حاکیست، بازارهای جهانی در یک هفته گذشته با روندی نزولی، 7 دلار و 10 سنت کاهش یافت و در آخرین ساعات کاری بازارهای جهانی در شب گذشته بربهای 1251 دلار و 50 سنت بسته شد.

در این هفته اونس جهانی طلا با حداقل نوسان همراه بود. فراز و نشیب ارزش دلار، شاخص سهام و اعلام آمار اقتصادی چین در ماه سپتامبر موجب نوسان محدود این فلز زرد شد.

کارشناسان اقصادی افت و خیز بازارهای مالی را از علل اصلی مؤثر بر بازار جهانی طلا در هفته جاری عنوان می کنند.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد