اونس طلا2213.29
مظنه14,211,000
18 گرم3,280,600
ارزش سکه32,017,383
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000
تحلیلگران اقتصادی:

نوسانات بازارهای مالی جهان تاثیر مثبتی بر قیمت طلا در هفته آینده خواهد داشت

سایت طلا : تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که سرمایه گذاران طی روزهای آینده توجه زیادی به انتشار آمارهای مهم اقتصادی خواهند داشت که می تواند تاثیر زیادی بر نوسانات بازارهای مالی داشته باشد و در نهایت به نفع قیمت جهانی طلا تمام شود.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکونیوز، تحلیلگران اقتصادی تاکید کردند که نوسانات بازارهای مالی جهان می تواند طی روزهای آینده به نفع قیمت طلا باشد به خصوص اگر نتیجه این نوسانات منجر به کاهش ارزش دلار و شاخص سهام آمریکا شود.

بر اساس این گزارش تحلیلگران موسسه کاپیتال اکونومیکس اعلام کردند: در حالی که قیمت طلا اخیرا تحت فشار زیادی قرار گرفته، ریسک های جهانی می تواند بار دیگر موجب افزایش قیمت این فلز زرد شود.

قیمت جهانی طلا در پایان مبادلات روز جمعه با اندکی کاهش به 1255 دلار رسیده است. موسسه سرمایه گذاری آر جی او فیوچرز نیز اعلام کرد: انتشار آمارهای ناامید کننده اقتصادی در چین تاثیر زیادی در افزایش قیمت طلا خواهد داشت. هر عاملی که به ضرر شاخص سهام باشد می تواند در نهایت به نفع قیمت جهانی طلا تمام شود.

جسیکا فانگ تحلیلگر ارشد موسسه بی ام او کاپیتال نیز تاکید کرد: سرمایه گذاران باید طی هفته آینده به مسائل جهانی توجه داشته باشند. آمارهای مهم اقتصادی در جهان طی روزهای آینده منتشر خواهد شد که این مساله می تواند نوسانات شدیدی را در پی داشته باشد.

احتمالا فرصت مناسبی برای خرید طلا طی روزهای آینده پس از برگزاری نشست بانک مرکزی اروپا فراهم خواهد شد. اگر نتایج نشست بانک مرکزی اروپا نشانگر اجرای سیاست های انبساطی پولی بیشتر باشد، این مساله در نهایت به نفع قیمت طلا خواهد بود.

گزارش سایت طلا حاکیست، تحلیلگران بازار طلا بر این باورند که اگر قیمت این فلز گرانبها بتواند طی روزهای آینده به سطح 1275 دلاری بازگردد، به احتمال زیاد به سطح مقاومتی 1300 دلاری نیز دست خواهد یافت.

یکی از مهمترین عوامل موثر بر قیمت طلا در روزهای آینده نوسانات ارزش دلار آمریکا و گمانه زنی های مربوط به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو خواهد بود. تازه ترین نظرسنجی موسسه سی ام ئی نشان می هد که احتمال افزایش نرخ بهره آمریکا در نشست دسامبر به بیش از 66 درصد رسیده است.

تحلیلگران او سی بی سی بانک نیز بر این باورند که اگر گمانه زنی های مربوط به افزایش نرخ بهره آمریکا بیشتر شود این مساله در نهایت منجر به تقویت ارزش دلار و کاهش قیمت طلا تا سطح 1200 دلاری خواهد شد.

انتهای پیام

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد