اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
موسسه سرمایه گذاری یو بی اس:

اکنون بهترین زمان برای سرمایه گذاری در بازار طلا است

سایت طلا : علی رغم کاهش مجدد قیمت طلا در بازارهای بین المللی طی روزهای اخیر، برخی تحلیلگران بر این باورند که اکنون بهترین زمان برای سرمایه گذاری در بازار طلا است.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی سی ان بی سی، کاهش قیمت طلا طی روزهای گذشته موجب شده تا تقاضای فیزیکی در بازارهای آسیایی به خصوص چین و هند با افزایش روبرو شود.

بر اساس این گزارش قیمت طلا که در ماه جولای به بیش از 1366 دلار رسیده بود بار دیگر با کاهش همراه شده و وارد کانال 1200 دلاری شده است.

قیمت طلا طی دو هفته گذشته بیش از 6 درصد کاهش داشته است. علی رغم این کاهش، قیمت طلا از ابتدای امسال تاکنون 18 درصد افزایش یافته است.

بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که کاهش قیمت طلا در شرایط کنونی موقتی است و این یک فرصت مناسب برای خرید و سرمایه گذاری در بازار خواهد بود.

تحلیلگران موسسه یو بی اس اعلام کردند که قیمت طلا همچنان بالاتر از میانگین 200 روز گذشته است و تقاضای فیزیکی در بازارهای آسیایی می تواند موجب رشد بیشتر قیمت طلا شود.

جونی توز استراتژیست ارشد موسسه یو بی اس تاکید کرد: به نظر می رسد افت قیمت طلا در شرایط کنونی فرصت مناسبی را برای خرید فراهم کرده و قیمت این فلز زرد بار دیگر با افزایش همراه خواهد شد.

وی افزود: با توجه به عوامل و ریسک های موجود در بازارهای جهانی ، سرمایه گذاران باید صبور باشند و از فرصت کنونی برای خرید استفاده کنند چرا که قیمت طلا احتمالا بار دیگر با افزایش روبرو می شود.

علت اصلی کاهش قیمت طلا در روزهای اخیر تقویت ارزش دلار و افزایش نرخ بهره اوراق قرضه آمریکا بوده است. ولی هنوز عوامل زیادی وجود دارد که می تواند قیمت طلا را تا پایان امسال افزایش دهد.

گزارش سایت طلا می افزاید، در پیش بودن فصل جشن های سراسری در هند می تواند موجب افزایش تقاضای طلا شود و این یک عامل مهم برای رشد احتمالی قیمت طلا خواهد بود.

دیگر عامل مهم که احتمالا موجب افزایش قیمت طلا خواهد شد، انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است. نوسانات ارزش دلار و نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا نیز می تواند بر قیمت طلا موثر باشد. فدرال رزرو آمریکا تا پایان امسال 2 نشست دیگر برگزار خواهد کرد که یکی در ماه نوامبر و دیگری در ماه دسامبر خواهد بود.

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد