اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
گوهربین:

آینده خوبی در انتظار صنعت طلا و جواهر کشور است

سایت طلا : یکی از پیشکسوتان بازار طلا و جواهر با اشاره به رشد صنعت طلا و جواهر کشورمان و توجه طلاسازان داخلی به علم وتکنیک، ابراز امیدواری کرد که این صنعت در سالهای آینده در جایگاه مطلوبی قرار گیرد.

کوروش گوهربین در گفتگو با سایت طلا، ضمن بیان جایگاه بالای هنر و هنرمندان ایرانی در صنعت طلا و جواهر گفت: آنچه امروز در این صنف می بینیم جوانانی تحصیلکرده و فهمیده ای است که با تکیه بر تکنیک و تکنولوژی روز دنیا بر فن طلا و جواهرسازی مسلط بوده و مسلماً رشد صنعت طلا و جواهر کشورمان را فراهم خواهند نمود.

وی ابزارآلات و ماشینهای به روز را در رشد صنعت طلا و جواهر کشورمان بسیار مهم دانست و تصریح کرد: دستگاههای پیشرفته ای که همکنون در کشورمان موجود می باشد، رشد سطح کیفی محصولات طلا و جواهر کشور را به دنبال خواهد داشت و این امر کمک می کند تا در کنار تخصص زرگران و تولیدکنندگان ما این صنعت روز به روز رشد کرده و بهتر گردد.

این فعال صنعت طلا و جواهر، پیشکسوتان این صنف را ذخایر بزرگی برای صنعت طلا و جواهر کشور معرفی کرد و افزود: انتقال تجربیات از قدیمی ترهای این صنف می تواند عامل مهمی برای رشد و پیشرفت صنعت طلا و جواهر کشور بخصوص برای جوانان باشد.

گوهربین ادامه داد: آن تجربه ای را که پیشکسوتان دارند نتیجه سالها تلاش، کار و فعالیت ایشان است و اگر جوانان آن را بکار گیرند حتماً موفق خواهند شد.

وی برگزاری نمایشگاهها و همایشهای مربوط به صنعت طلا و جواهر را در رشد و ارتقاء آن مهم دانست و در گفتگو با سایت طلا خاطرنشان کرد: در این گردهمایی ها جوانان و فعالان این عرصه حضور یافته و ضمن تبادل تجربیات خود به یکدیگر باعث پیشرفت سطح این صنعت خواهند شد.

گوهربین در خاتمه از همه تولیدکنندگان و فعالان صنعت طلا و جواهر کشور تقدیر و تشکر کرد که با همه مشکلات موجود، درپی بالابردن جایگاه این صنف و صنعت می باشند.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد