اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سمینار مدیریت در بنگاههای پر ریسک برگزار شد

سایت طلا : سمینار مدیریت در بنگاههای پرریسک روز گذشته با حضور کارشناسان و فعالان حوزه اقتصاد در سالن همایشهای کتابخانه ملی برگزار شد.

به گزارش سایت طلا، روز گذشته سمینار مدیریت در بنگاههای پرریسک با محوریت آشنایی فعالان اقتصادی در توسعه ی فضای کسب و کار و راههای برون رفت از بحران و رکود و بحران و همچنین بررسی راهکارهای توسعه تجارت پس از برجام توسط موسسه "عصر گفتگوی قلم" برگزار شد.

این مراسم که با همکاری جهاد دانشگاهی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شده بود مسئولین و کارشناسان اقتصادی طی سخنانی به بررسی وضعیت بازار و روشهای جذب مشتری و رشد بنگاههای اقتصادی پرداختند.

خروج از رکود، توسعه و بهبود فضای کسب و کار و همچنین توسعه اقتصادی به عنوان نیازهای روز جامعه کشور وهمچنین چالش های پیش روی دولت در پسا برجام از اهداف اصلی این سمینار آموزشی یک روزه بود.

در این همایش که با حضور چهره هایی چون حسام عقبایی، کورش گوهربین؛ و فعالان حوزه طلا و جواهر و مسکن همراه بود سخنرانی هایی در جهت ارتقا سطح آگاهی مدیران، مدیران صنایع و اصناف انجام گرفت.

همچنین در سمینار مدیریت در بنگاههای پریسک به مباحثی چون؛ توسعه و بهبود فضای کسب و کار و بررسی چالش های تولید، فروش-عرضه و یا تولید، بیان اصول کاربردی روشهای مدیریتی و ارتقاء سطح علمی مدیران بنگاهها و اصناف پر ریسک که نوسانات بازار بر روی آنها تاثیر بسزایی دارد با محوریت خروج از بحرانهای اقتصادی و رونق در بازار پرداخته شد.

در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از آخرین دستاوردهای این صنعت و صنایع مرتبط جهت معارفه و بازاریابی برگزارشده بود.

تقدیر از چهره های برتر فضای کسب و کار و بنگاههای موفق در فروش و عرضه، تقدیم تندیس یادبود و لوح همایش از دیگر برنامه های این سمینار اقتصادی بود.

برای مشاهده گزارش تصویری این همایش اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد