اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
کشتی آرای در گفتگو باسایت طلا عنوان کرد:

ارزیابی روند قیمتی بازار طلا / حباب قیمتی سکه های سبک در حال تخلیه است

سایت طلا : رئیس اتحادیه طلا و جواهر با بررسی بازار طلا و پیش بینی روند آتی آن از کاهش تقاضا و خالی شدن حباب قیمتی سکه های کوچک خبر داد.

محمد کشتی آرای در گفتگو باسایت طلا با اشاره به نوسانات اخیر بازار طلا گفت: در دو هفته اخیر بحث افزایش نرخ بهره آمریکا نکته مهم و تأثیرگذاری را بر روی قیمت جهانی داشت بطوریکه سخنرانی جانت یلن رئیس بانک مرکزی آمریکا در این مورد باعث نوسان قیمت در بازارهای جهانی طلا شد.

وی با بیان اینکه نرخ بهره بانکی آمریکا همچنان مهمترین عامل مؤثر بر قیمت در بازار جهانی طلاست افزود: گمانه زنی ها در مورد نرخ بهره بانک مرکزی آمریکا باعث شده تا بازارهای بین المللی تحت تأثیر نوسان ارزش دلار قرارگرفته و قیمت طلا نسبت به یک هفته گذشته 17 دلار در هر اونس کاهش داشته باشد.

کشتی آرای با بیان افت بهای طلا طی دو روز اخیر خاطرنشان کرد: پس از افت و خیز و نوسانات اخیر بازار طلا سرمایه گذاران جهانی منتظر اعلام آمار اقتصادی آمریکا در روزهای آتی هستند .

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در مورد قیمت طلای داخلی نیز به سایت طلا گفت: در بازار طلای کشور نیز با یک کاهش تقاضا روبرو هستیم و نزدیک شدن به ماه محرم و با کاهش قیمت جهانی طلا افت قیمت تا حدودی در این بازار ایجاد شد، ولی رشد قیمت ارز در بازار داخل از کاهش شدید بهای طلا جلوگیری کرد.

وی درباره روند آتی قیمتها در بازار طلا نیز تصریح کرد: همکنون در بازارهای جهانی یک سردرگمی و احتیاط برای سرمایه گذاران دیده می شود و دورنمای واضحی از آینده این فلز زرد به چشم نمی خورد ولی به نظر می رسد که قیمت طلا طی روزهای آتی در همین قیمتهای فعلی باقی بماند.

کشتی آرای حباب قیمتی سکه های سبک را درحال خالی شدن عنوان کرد و افزود: در روزهای پایانی شهریور و همزمانی با اعیاد قربان و غدیر تقاضا در بازار سکه افزایش یافت ولی با کاهش تقاضا در روزهای اخیر در این بازار؛ سکه های نیم، ربع و گرمی به نرخ واقعی خود نزدیک می شوند.

انتهای پیام

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد