اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

هشدار موسسه مالی سیتی گروپ نسبت به تبعات منفی پیروزی ترامپ برای بازار طلا

سایت طلا : موسسه مالی سیتی گروپ اعلام کرد: در صورت پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، سرمایه گذاران باید منتظر افزایش نرخ بهره فدرال رزرو باشند و این مساله تبعات منفی را برای بازار طلا به همراه خواهد داشت.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی بلومبرگ، موسسه مالی سیتی گروپ هشدار داد: شانس پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اکنون به بیش از 40 درصد رسیده و به نظر می رسد که طلا در سه ماه پایانی امسال مسیر پر چالشی را در پیش خواهد داشت.

بر اساس این گزارش پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا به معنای آن است که سرمایه گذاران باید برای افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا آماده شوند و این مساله تبعات منفی برای بازار طلا به همراه خواهد داشت.

این موسسه مالی افزود: پیروزی ترامپ موجب افزایش نوسان در بازار فلزات گرانبها و بازار ارز خواهد شد. اگر ترامپ پیروز انتخابات باشد، حداقل یک بار نرخ بهره فدرال رزرو تا پایان امسال افزایش خواهد یافت.

ترامپ پیش از این به شدت از سیاست های فدرال رزرو در پایین نگه داشتن نرخ بهره انتقاد کرده و فشارهای دولت اوباما بر فدرال رزرو را عامل اصلی پایین نگه داشتن نرخ بهره دانسته است.

قیمت طلا از ابتدای سال 2016 تا کنون بیش از 26 درصد رشد داشته که پایین بودن نرخ بهره و نگرانی های سیاسی بین المللی به خصوص خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا و انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تاثیر زیادی بر افزایش قیمت این فلز زرد داشته است.

موسسه سیتی گروپ افزود: اختلاف بین ترامپ و کلینتون در نظرسنجی به شدت کاهش یافته و این مساله احتمال پیروزی ترامپ را افزایش داده است. پیروزی ترامپ موجب تشدید نوسانات در بازارهای بین المللی خواهد شد.

گزارش سایت طلا می افزاید، موسسه سیتی گروپ اعلام کرده است که میانگین قیمت طلا تا 3 ماه آینده به 1350 دلار خواهد رسید و این رقم برای 6 تا 12 ماه آینده به کمتر از 1270 دلار می رسد.

به اعتقاد تحلیلگران سیتی گروپ، قیمت طلا در سه ماه پایانی 2016 به کمتر از 1320 دلار خواهد رسید و در بهترین حالت می تواند تا 1425 دلار افزایش یابد.

ترامپ در اظهارات انتخاباتی خود ثابت کرده است که اصلا فرد قابل پیش بینی نیست و سیاست های افراطی وی می تواند اقتصاد آمریکا و جهان را با نوسانات شدیدی روبرو کند.

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد