اونس طلا2206.05
مظنه14,186,000
18 گرم3,274,800
ارزش سکه31,961,058
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000
تحلیل اینوستینگ نشان داد:

بازار طلا در روزهای آینده تحت تاثیر سخنرانی های مهم یلن و دراگی قرار خواهد داشت

سایت طلا : تازه ترین تحلیل اینوستینگ نشان می دهد که قیمت جهانی طلا در روزهای آینده تحت تاثیر سخنرانی های مهم جانت یلن رئیس فدرال رزرو آمریکا و ماریو دراگی رئیس بانک مرکزی اروپا قرار خواهد داشت.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اینوستینگ، قیمت طلا در پایان مبادلات روز جمعه با کاهش روبرو شد ولی در هفته ای که گذشت بالاترین رشد را در 2 ماه اخیر ثبت کرده است.

بر اساس این گزارش تصمیم فدرال رزرو آمریکا برای عدم افزایش نرخ بهره در نشست سپتامبر عامل اصلی افزایش قیمت طلا در هفته گذشته بوده است.

بعید به نظر می رسد که فدرال رزرو آمریکا تا دسامبر نرخ بهره را افزایش دهد و این مساله می تواند عامل مهمی برای افزایش قیمت طلا باشد.

قیمت طلا در هفته گذشته بیش از 31.50 دلار معادل 2.34 درصد رشد داشته است.

فدرال رزرو تاکید کرده است که در صورت بهبود شرایط بازار کار و اشتغال، نرخ بهره را تا پایان امسال افزایش خواهد داد.

فدرال رزرو تا پایان امسال دو نشست دیگر در نوامبر و دسامبر برگزار خواهد کرد. اقتصادانان بر این باورند که فدرال رزرو در نشست نوامبر نرخ بهره را تغییر نخواهد داد چرا که انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 8 نوامبر برگزار خواهد شد.

نظرسنجی نشان می دهد که احتمال افزایش نرخ بهره در نشست نوامبر 13 درصد و این رقم برای نشست دسامبر 55 درصد خواهد بود.

شاخص ارزش دلار طی هفته گذشته بیش از 0.75 درصد کاهش داشته است. این مساله به نفع قیمت طلا بوده است.

به نظر می رسد قیمت طلا در روزهای آینده تحت تاثیر سخنرانی مهم جانت یلن رئیس فدرال رزرو آمریکا در یک کنفرانس اقتصادی در واشنگتن قرار خواهد داشت. ماریو دراگی رئیس بانک مرکزی اروپا نیز طی روزهای آینده سخنرانی مهمی را انجام می دهد.

گزارش سایت طلا حاکیست، انتشار آمارهای مهم اقتصادی آمریکا و منطقه یورو طی روزهای آینده نیز بر قیمت طلا تاثیرگذار خواهد بود. روز چهارشنبه یلن قرار است در نشست استماع کمیته خدمات مالی کنگره شرکت کند.

ژاپن و چین نیز طی روزهای آتی آمارهای مهم اقتصادی را منتشر خواهند کرد. به نظر می رسد وضعیت تقاضای فیزیکی در بازارهای نوظهور و آسیایی نیز تاثیر زیادی بر روند نوسانات قیمت طلا خواهد داشت. روسای بانکهای مرکزی ژاپن سوییس و کانادا نیز طی هفته جاری سخنرانی های مهمی خواهند داشت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد