اونس طلا2331.99
مظنه15,351,000
18 گرم3,543,700
ارزش سکه34,585,803
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,300,000
نیم25,000,000
ربع15,000,000
تحلیل کیتکو نیوز نشان داد:

تجار طلا منتظر آمارهای اقتصادی بیشتر آمریکا برای روشن شدن اقدام بعدی فدرال رزرو هستند

سایت طلا : تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که تجار و سرمایه گذاران بازار طلا طی روزهای آینده منتظر آمارهای جدید اقتصادی آمریکا هستند تا اقدام بعدی فدرال ررزو در افزایش نرخ بهره را پیش بینی کنند.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکونیوز، پس از آنکه فدرال رزرو آمریکا در نشست سپتامبر نرخ بهره را تغییر نداد، اکنون بسیاری از سرمایه گذاران و کارشناسان اقتصادی بر این باورند که فدرال رزرو حداقل تا دسامبر نرخ بهره را تغییر نخواهد داد.

بر اساس این گزارش سرمایه گذاران بین المللی منتظر اعلام آمارهای جدید اقتصادی آمریکا هستند تا گمانه زنی های خود در خصوص وضعیت نرخ بهره و سیاست های پولی طی ماه های آینده را اصلاح کنند.

دیگر عامل مهم و موثر بر قیمت طلا طی روزهای آینده ، وضعیت تقاضای سرمایه گذاری با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است.

اکثر کارشناسان اقتصادی و سرمایه گذاران بین المللی که در نظرسنجی اخیر کیتکو شرکت کرده اند، به افزایش قیمت طلا در روزهای آتی رای داده اند.

از 10 عضو کمیته بازار آزاد فدرال رزرو آمریکا در نشست سپتامبر 7 نفر از افزایش نرخ بهره حمایت و 3 نفر دیگر با این اقدام مخالفت کرده اند.

فدرال ررزو آمریکا تا پایان امسال 2 بار دیگر در روزهای اول و دوم نوامبر و 13 و 14 دسامبر نشست خواهد داشت. بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که با توجه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 8 نوامبر در آمریکا بعید است که فدرال ررزو در آستانه انتخابات نرخ بهره را افزایش دهد.

تحلیلگران بانک سوسایت جنرال اعلام کردند: با توجه به تصمیم فدرال رزرو برای عدم تغییر نرخ بهره در نشست سپتامبر، اکنون سرمایه گداران منتظر آمارهای اقتصادی مهم آمریکا هستند تا وضعیت افزایش نرخ بهره در نشست دسامبر بهتر مشخص شود.

گزارش سایت طلا حاکیست، انتشار آمارهای ضعیف اقتصادی به این معنا خواهد بود که احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو تا پایان امسال کاهش خواهد یافت.

شاخص اعتماد مصرف کننده کالاهای بادوام و مدعیان دریافت بیمه بیکاری مهمترین آمارهایی است که طی روزهای آینده منتشر می شود. آمارهای مهم اقتصادی منطقه یورو و چین نیز طی روزهای آینده اعلام خواهد شد. تحلیلگران بر این باورند که سطح مقاومتی قیمت طلا در روزهای آینده 1357 دلار است و اگر این سطح شکسته شود می توان نسبت به افزایش بیشتر قیمت طلا امیدوار بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد