اونس طلا2220.06
مظنه14,226,000
18 گرم3,284,000
ارزش سکه32,051,178
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

اجاره ۱۲ نفتکش ایرانی به شرکت‌های اروپایی

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران گفت: تاکنون ۱۲ فروند از کشتی‎های این شرکت تحت اجاره شرکت‎های خارجی قرار گرفته است و با توجه به تمایل شرکت‎های خارجی به اجاره کشتی‎های نفتکش ایران، این تعداد تا پایان سال افزایش خواهد یافت.

به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفتکش علی‌اکبر صفایی به مناسبت شصت و یکمین سالروز تاسیس شرکت ملی نفتکش ایران گفت: علاوه بر ورود به بازارهای بین‎المللی، لازم بود کشور ایران نیز مانند سایر کشورهای صادرکننده نفت سهم مناسبی در حمل و نقل دریایی طلای سیاه به‎ عهده گیرد تا علاوه بر نفوذ در بازارهای جهانی، اسباب و امکانات لازم و ضروری را هم برای فروش نفت در شرایط عادی و مواقع بحرانی در اختیار داشته باشد.

عضو هیات مدیره شرکت ملی نفتکش ایران با بیان اینکه سرانجام در سال 1334 ایده تشکیل ناوگان نفتکش در کشور از قوه به فعل درآمد و گفت:به این ترتیب سنگ بنای اولین شرکت کشتیرانی نفتی کشور زده شد و شرکت ملی نفتکش ایران در 26 شهریور 1334 تاسیس شد.

وی با اشاره به اینکه شرکت ملی نفتکش ایران کار خود را در ابتدا با تحویل‎گیری یک فروند کشتی نفتکش 35 هزار تنی آغاز کرد گفت: با اقدامات توسعه‎ای صورت گرفته بخصوص پس از پیروزی انقلاب اسلامی، امروز تعداد کشتی‎های شرکت ملی نفتکش ایران به 69 فروند و با ظرفیتی بالغ بر 15.5 میلیون تن رسیده و این شرکت را در جایگاه بزرگترین کشتیرانی نفتی جهان قرار داده است.

صفایی درخصوص وضعیت امروز ناوگان نفتکش ایران نیز اضافه کرد: امروز تمامی کشتی‎های این شرکت از بیمه، پرچم، کلاس و گواهینامه معتبر بین‎المللی برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران با بیان اینکه تاکنون 12 فروند از کشتی‎های این شرکت تحت اجاره شرکت‎های خارجی قرار گرفته است افزود: با توجه به تمایل شرکت‎های خارجی به اجاره کشتی‎های نفتکش ایران، این تعداد تا پایان سال افزایش خواهد یافت.

صفایی ضمن تبریک شصت و یکمین سال تاسیس شرکت ملی نفتکش ایران با بیان اینکه این شرکت در راستای اهداف اولیه تاسیس خود همواره و در همه مواقع در خدمت کشور بوده است،اضافه کرد: جایگاه امروز شرکت ملی نفتکش ایران در عرصه داخلی و بین المللی مرهون زحمات کسانی است که از گذشته تا به امروز در این شرکت در بخش خشکی و دریا فعالیت کرده‎ و پایبندی به قانون را سرلوحه کار خود قرار داده‎اند.

وی در پایان ضمن تشکر از کلیه مشتریان شرکت ملی نفتکش ایران بخصوص شرکت ملی نفت، از این بخش‌ها خواست تا کماکان با واگذاری محموله‎ها به شرکت ملی نفتکش ایران، از این شرکت که توانسته است از دوران تحریم‎های ظالمانه سربلند بیرون آید، حمایت کنند.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد