اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
نظرسنجی کیتکو نیوز نشان داد:

عدم تغییر نرخ بهره آمریکا موجب افزایش بیشتر قیمت طلا در روزهای آینده خواهد شد

سایت طلا : تازه ترین نظرسنجی کیتکو نشان می دهد که کارشناسان اقتصادی و سرمایه گذاران بین المللی بر این باورند که قیمت جهانی طلا طی روزهای آینده تحت تاثیر تصمیم اخیر فدرال رزرو آمریکا با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکونیوز، فدرال رزرو آمریکا در تازه ترین نشست خود تصمیم گرفت تا نرخ بهره را بدون تغییر حفظ کند. تحلیلگران اقتصادی و سرمایه گذاران بین المللی در این نظرسنجی اعلام کرده اند که قیمت طلا در روزهای آینده با افزایش همراه خواهد بود.

بر اساس این گزارش 20 کارشناس ارشد اقتصادی در نظرسنجی این هفته کیتکو نیوز شرکت کرده اند که از این تعداد 12 نفر معادل 60 درصد به افزایش قیمت طلا رای داده اند، 4 نفر معادل 20 درصد پیش بینی کردند قیمت طلا با کاهش روبرو خواهد شد و 4 نفر دیگر نیز اعلام کردند قیمت طلا طی هفته آینده تغییر نخواهد داشت.

در نظرسنجی آنلاین کیتکو نیوز 809 نفر شرکت کرده اند که از این تعداد نیز 596 نفر معادل 74 درصد پیش بینی کردند قیمت طلا در روزهای آینده افزایش خواهد یافت.

150 نفر معادل 18 درصد نیز به کاهش قیمت طلا در هفته آتی رای داده اند و 63 نفر معادل 8 درصد نیز اعلام کردند قیمت طلا تغییر چندانی نخواهد داشت.

فیل فیلین تحلیلگر ارشد موسسه فیلیپ فیوچرز تاکید کرد: از زمانی که فدرال رزرو در نشست سپتامبر نرخ بهره را بدون تغییر حفظ کرده، قیمت جهانی طلا با افزایش روبرو شده و به نظر می رسد این روند صعودی طی روزهای آینده نیز ادامه خواهد یافت.

وی تصریح کرد: حتی اگر فدرال رزرو آمریکا بخواهد نرخ بهره را در نشست دسامبر افزایش دهد، این مساله نمی تواند تاثیر چندانی بر افت قیمت طلا داشته باشد چرا که نرخ بهره واقعی در آمریکا همچنان پایین است.

برپایه گزارش سایت طلا، برخی کارشناسان اقتصادی نیز بر این باورند که قیمت طلا هم اکنون به بالاتر از میانگین 100 روز گذشته رسیده است و این مساله تاثیر زیادی بر ادامه روند صعودی قیمت طلا خواهد داشت.

تحلیلگران بازارهای بین المللی معتقدند که اگر طلا بتواند سطح مقاومتی 1362 دلاری را طی روزهای آینده بشکند می تواند به روند صعودی خود ادامه دهد. به نظر می رسد انتشار آمارهای مهم اقتصادی آمریکا منطقه یورو طی روزهای آینده تاثیر زیادی بر قیمت طلا خواهد داشت.

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد