اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

مجلس نمایندگان آمریکا لایحه دیگری ضدایران تصویب کرد

مجلس نمایندگان آمریکا در ادامه اقدامات ضد کشورمان به اتفاق آرا لایحه‌ای با عنوان محکومیت نقض حقوق بشر در ایران تصویب کرد.

مجلس نمایندگان آمریکا به اتفاق آراء لایحه‌ای را به تصویب درآورد که «النا راس لتینن» نماینده ایالت «فلوریدا» آن را مطرح کرده بود و طبق آن دولت ایران را به شکنجه بهائیان و همچنین نقض پیمان بین‌المللی حقوق بشر متهم کرده بود.

«اد رویس» رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا، بعد از تصویب این لایحه با صدور بیانیه‌ای مدعی شد: «اقدامات اسفناک این رژیم (ایران) علیه مردم ایران، بخوبی مستند است که شامل اعدام بدون تشکیل دادگاه، حملات اسیدپاشی علیه زنان، سرکوب ظالمانه خبرنگاران می‌شود. بله ما شاهیدم که این رژیم میانه‌رو چگونه می‌تواند باشد».

وی ادامه داد: «من خرسندم که به دیگر همکارانم در حمایت از لایحه‌ای بپیوندم که این نقض مخوف حقوق بشر را محکوم می‌کند. امروز ما پیام محکم حمایت از تمام ایرانیانی که شوق آزادی و دموکراسی دارند، ارسال می‌کنیم».

مجلس نمایندگان آمریکا در حالی ایران را به نقض حقوق بشر متهم کرده است که واشنگتن خود یکی از حامیان عربستان است که در سطح جامعه بین‌الملل به نقض حقوق بشر و حقوق انسانی شناخته شده است.

ائتلاف تحت حمایت عربستان از مارس 2015، حملات هوایی به یمن را آغاز کرده است که تاکنون هزاران غیرنظامی جان خود را در این اقدامات ریاض از دست داده‌اند اما با اینحال، آمریکا علیرغم اعتراضات گروههای حقوق بشری، دست از حمایت لجستیک و اطلاعاتی عربستان برنمی‌دارد.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد