اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تازه ترین پیش بینی بانک سوسایت جنرال فرانسه از قیمت جهانی طلا

سایت طلا : بانک فرانسوی سوسایت جنرال در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کرد که قیمت جهانی هر اونس طلا در سه ماه پایانی امسال با افزایش روبرو خواهد شد.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی پلاتز، بانک سوسایت جنرال فرانسه در جدیدترین گزارش خود به سرمایه گذاران بین المللی توصیه کرد تا به خرید طلا ادامه دهند چرا که میانگین قیمت جهانی هر اونس طلا در سه ماه پایانی امسال به بیش از 1350 دلار خواهد رسید.

بر اساس این گزارش بانک سوسایت جنرال همچنین پیش بینی کرده است که میانگین قیمت هر اونس طلا در سه ماه نخست 2017 میلادی نیز به بیش از 1375 دلار افزایش خواهد یافت.

میانگین قیمت هر اونس طلا برای سال 2017 میلادی نیز از مرز 1350 دلار خواهد گذشت. کاهش گمانه زنی ها نسبت به افزایش نرخ بهره آمریکا طی ماه های آینده و افزایش تمایل سرمایه گذاران برای ورود به بازار طلا مهمترین عوامل افزایش احتمالی قیمت این فلز زرد اعلام شده است.

قیمت جهانی طلا روز گذشته پس از اعلام تصمیم فدرال رزرو آمریکا مبنی بر حفظ نرخ بهره بدون تغییر با رشد چشمگیر 1.5 درصدی روبرو شد ولی در آغاز مبادلات امروز پنجشنبه تحت تاثیر افزایش شاخص سهام در بازارهای بین المللی به خصوص آمریکا قرار گرفته و با کاهش نسبی روبرو شده است.

موسسه سوسایت جنرال افزود: رشد فزاینده تقاضای سرمایه گذاری تاثیر زیادی بر افزایش قیمت جهانی طلا در ماه های اخیر داشته و پیش بینی می شود این روند طی ماه های آینده نیز ادامه یابد.

تقاضای فیزیکی در بازارهای آسیایی نیز تحت تاثیر افزایش قیمت جهانی طلا با کاهش روبرو شده است ولی از سوی دیگر نگرانی ها نسبت به اوضاع اقتصادی جهان و بی ثباتی های سیاسی در مناطق مختلف موجب شده تا تقاضای سرمایه گذاری افزایش یابد و میزان ذخایر طلای صندوق های بزرگ سرمایه گذاری با رشد چشمگیری روبرو شود.

گزارش سایت طلا می افزاید، ادامه اجرای سیاست های انبساطی پولی از سوی بانکهای مرکزی بزرگ جهان به خصوص ژاپن و اروپا، نگرانی ها نسبت به تبعات خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا و انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می تواند تاثیر زیادی بر رشد تقاضای سرمایه گذاری برای طلا طی ماه های آینده داشته باشد.

نگرانی ها نسبت به کاهش رشد اقتصادی آسیا نیز عامل مهمی در نوسانات قیمت طلا خواهد بود.

این موسسه پیش بینی کرده است که رشد اقتصادی چین در سه ماه پایانی امسال به کمتر از 6.4 درصد و در سه ماه نخست سال آینده به 6 درصد خواهد رسید.

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد