اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بازار آرام طلایی در انتظار نشست فدرال رزرو

سایت طلا: در حالی قیمت ها در بازار داخل با ثبات نسبی همراه است که بازارهای جهانی منتظر نتیجه نشست دو روزه بانک مرکزی آمریکا بسر می برد.

به گزارش سایت طلا، آرامش بازار ارز امروز چهارشنبه پس از یک روز تعطیلی موجب ثبات نسبی قیمت طلا و سکه شد، بطوریکه قیمت هر گرم طلای 18 عیار در بازار تهران تنها با رشد 200 تومانی 113 هزار و 700 تومان به فروش رسید. هر مثقال طلای 17 عیار نیز با تقویت 1100 تومان 492 هزار و 800 تومان معامله شد.

در همین بازار هر قطعه سکه بهار آزادی 3 هزار تومان رشد یافت و به یک میلیون و 118 هزار تومان رسید. نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی نیز بدون تغییر بترتیب 568، 298 و 187 هزار تومان در بازار سکه عرضه شدند.

بازار ارز نیز امروز آرام بود و هر دلار آمریکا تنها با افت یک تومان 3564 تومان به فروش رسید. یورو 5 تومان کاهش یافت و 3990 تومان فروخته شد و درهم نیز با رشد یک تومانی 975 تومان قیمت خورد.

به نظر می رسد با پایان تعطیلات آخر شهریور و پس از سپری نمودن پایان هفته بازار از هفته آتی جدید با رونق همراه گردد و به حجم خرید و فروش در بازار سکه و طلا افزوده گردد. البته این روند طبق معمول بازار تا اول محرم موقت باید باشد.

بازارهای جهانی طلا نیز در حالی این هفته با نوسان محدود مواجه بود که همچنان در انتظار بیانیه نشست دو روزه فدرال رزرو آمریکا در مورد تعیین نرخ بهره است.

امشب جانت یلن در سخنرانی خود روند اقتصادی آمریکا و نرخ بهره این کشور را مشخص خواهد کرد.

بهای اونس طلا طی این هفته پس از شکست آتش بس در سوریه و اظهار نظر مقامات اقتصادی در مورد نرخ بهره آمریکا با افزایش 16 دلاری توأم بود.

حالا نگاه اونس به نتیجه نشست بانک مرکزی آمریکا و بیانیه این جلسه مطوف است.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد