اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

دبیرکل اوپک: روحانی و زنگنه برای همکاری با طرح فریز نفتی اطمینان دادند

دبیرکل اوپک اعلام کرد: ایران از تعهد خود برای اجماع با دیگر کشورها در راستای تثبیت بازار نفت خبر داده است.

به نقل از بلومبرگ، محمد بارکیندو، دبیرکل جدید اوپک از رضایت خود نسبت به تعهد ایران برای اجماع با دیگر کشورها در راستای تثبیت بازار نفت خبر داد.

وی تأکید کرد: حسن روحانی رئیس جمهور ایران و بیژن زنگنه وزیر نفت این کشور به من اطمینان دادند که ایران هر اقدام ممکنی را برای توافق با دیگر اعضای اوپک و کشورهای غیرعضو اوپک انجام خواهد داد.

وی تأکید کرد:‌ من کاملاً نسبت به اقدامات ایران راضی هستم. روز 28 سپتامبر اعضای اوپک و دیگر کشورهای عمده تولیدکننده نفت در حاشیه اجلاس مجمع جهانی انرژی در الجزایر تشکیل جلسه خواهند داد. در این جلسه که کشورهای تأثیرگذار در این زمینه نظیر روسیه نیز حضور خواهند داشت در مورد محدود کردن عرضه نفت به بازار جهانی تصمیم‌گیری خواهد شد.

بارکیندو افزود: وزرای نفت و انرژی کشورهای عضو اوپک به شدت در تلاش هستند تا با حصول توافق در اجلاس الجزیره ثبات را به بازار جهانی نفت باز گردانند.

محمد قمصری مدیر امور بین‌الملل شرکت نفت ایران گفته است: اجلاس الجزایر برای محدود کردن عرضه نفت ایران به بازار جهانی بسیار زود خواهد بود. ایران طی ماه‌های گذشته تولید نفت خود را با توجه به لغو تحریم‌های بین‌المللی به شدت افزایش داده است.

بارکیندو تأکید کرد: مذاکرات در الجزایر بین کشورهای نفتی بسیار پرتنش خواهد بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد