اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نتایج نظرسنجی کیتکو در آستانه نشست مهم فدرال رزرو آمریکا

سایت طلا : تازه ترین نظرسنجی کیتکونیوز نشان می دهد که قیمت جهانی طلا در روزهای آینده تحت تاثیر نشست مهم و تعیین کننده فدرال رزرو آمریکا قرار خواهد داشت.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکونیوز، سرمایه گذاران بین المللی به شدت هیجان زده هستند و منتظر برگزاری نشست 21 سپتامبر فدرال رزرو خواهند بود تا وضعیت نرخ بهره آمریکا و تاثیر آن بر قیمت جهانی طلا مشخص شود.

بر اساس این گزارش قیمت جهانی طلا در پایان مبادلات روز جمعه با بیش از 8 دلار کاهش به کمتر از 1310 دلار رسیده است ولی همچنان سطح حمایتی حساس 1300 دلاری را حفظ کرده است.

اکثر تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که نااطمینانی زیادی در بازار طلا به خاطر نشست فدرال رزرو وجود خواهد داشت و وضعیت قیمت طلا در کوتاه مدت به درستی مشخص نیست.

این هفته 13 کارشناس ارشد اقتصادی در نظرسنجی کیتکو شرکت کرده اند که 38 درصد آنها به افزایش قیمت طلا رای داده اند و 31 درصد نیز اعلام کردند که قیمت طلا با کاهش روبرو خواهد شد. 31 درصد نیز پیش بینی کردند که قیمت طلا در روزهای آینده تغییر چندانی نخواهد داشت.

در نظرسنجی آنلاین کیتکو 1251 نفر شرکت کرده اند که از این تعداد نیز 591 نفر معادل 48 درصد به افزایش قیمت طلا رای داده اند. 530 نفر معادل 42 درصد پیش بینی کردند که قیمت طلا با کاهش روبرو خواهد شد و 130 نفر معادل 10 درصد نیز اعلام کردند که قیمت طلا در روزهای آتی تغییر چندانی نخواهد داشت.

برپایه گزارش سایت طلا، تحلیلگران اقتصادی همچنین پیش بینی کردند که احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در نشست سپتامبر تنها 15 درصد خواهد بود و این احتمال در نشست دسامبر به 53 درصد رسیده است.

به اعتقاد برخی کارشناسان اقتصادی، اگر فدرال رزرو آمریکا در نشست سپتامبر نرخ بهره را بدون تغییر حفظ کند، این مساله به نفع قیمت جهانی طلا خواهد بود. به نظر می رسد قیمت جهانی طلا در روزهای آینده بین 1300 تا 1360 دلار در نوسان خواهد بود. اکر قیمت هر اونس طلا به کمتر از 1300 دلار در هر اونس برسد بهترین فرصت برای خرید خواهد بود.

البته گروهی از کارشناسان اقتصادی نیز معتقدند که قیمت طلا تا قبل از برگزاری نشست فدرال رزرو تغییر چندانی نخواهد داشت. نوسانات ارزش دلار نیز عامل مهم و تاثیرگذاری بر قیمت طلا خواهد بود.

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد