اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نوسان محدود طلا / سرما در بازار طلا و سکه

سایت طلا: همزمان با آرامش در بازارهای جهانی طلا و ثبات نسبی اونس طلا، قیمت طلا و سکه در بازار تهران امروز با حداقل افت و خیز همراه بود.

به گزارش سایت طلا، قیمت انس در بازارهای جهانی این روزها در دامنه ای محدود در نوسان است و این ثبات نسبی بها در قیمت جهانی طلا، آرامش را در قیمت طلا و سکه داخل رقم زده است.

نوسان اندک بهای جهانی طلا امروز سه شنبه در حالی رخ داد که این بازار منتظر نشست آتی بانک مرکزی آمریکا در 20 و 21 سپتامبر و یا دو روز آخر شهریور است.

قیمت سکه امروز به تبع قیمت جهانی طلا و ثبات نرخ ارز با تقویت جزئی 500 تومانی یک میلیون و 117 هزار تومان به فروش رفت. نیم سکه 2 هزار تومان کاهش یافت و به 568 تومان رسید. ربع سکه و سکه گرمی به ترتیب با یک هزار تومان افت و یک هزار تومان رشد، 298 و 187 هزار تومان فروخته شدند.

در همین بازار هرگرم طلای 18 عیار تنها 200 تومان رشد یافت و به 114 هزار و 100 تومان رسید. هر مثقال طلای 17 عیار نیز امروز با 800 تومان افزایش 494 هزار و 600 تومان معامله شد.

اما در بازار ارز که همچنان با ثبات قیمتها همراه است، هر دلار آمریکا با افت جزئی 2 تومانی 3547 تومان عرضه شد. یورو و درهم نیز در این بازار بدون نوسان 4000 تومان و 971 تومان به ترتیب قیمت خورد.

ثبات نسبی بازار ارز این روزها عامل مهمی برای آرامش قیمت طلا و سکه در بازار مبدل شده است. دلار که همیشه در نوسانات بازار بازیگری اساسی در التهاب بازار ایفا می کرد، با کنترل آن شاهد بازاری آرام در قیمت سکه و طلا هستیم.

بازارهای جهانی نیز با آتش بس در سوریه و آرامش نسبی در خاورمیانه در انتظار آمارهای اقتصادی آمریکا و اروپا و مهمتر از همه نشست آتی فدرال رزرو آمریکا می باشد.

کارشناسان و تحلیلگران اقتصادی معمولاً قبل از رویدادهای مهم اقتصادی ثبات نسبی را برای این فلز زرد پیش بینی می کنند و به نظر می رسد تا هفته آتی اونس طلا در همین محدوده فعلی و دامنه 10 دلاری ماندگار باشد.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد