اونس طلا2382.19
مظنه16,266,000
18 گرم3,755,000
ارزش سکه36,647,298
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000
تحلیلگر برجسته اقتصادی پیش بینی کرد:

فدرال رزرو در نشست سپتامبر نرخ بهره را افزایش نمی دهد/ قیمت طلا در مسیر صعودی خواهد بود

سایت طلا : یک تحلیلگر باسابقه مسائل بازار طلا پیش بینی کرد که فدرال رزرو آمریکا در نشست سپتامبر نیز مانند نشست ژوئن نرخ بهره را افزایش نخواهد داد و این مساله در نهایت موجب افزایش قیمت جهانی طلا خواهد شد.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکونیوز، جرالد کلنته تحلیلگر برجسته و باسابقه اقتصادی در سخنانی تاکید کرد: گمانه زنی های مربوط به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا در نشست سپتامبر شبیه گمانه زنی های نشست ژوئن است و به نظر من فدرال رزرو در این نشست نرخ بهره را افزایش نمی دهد.

بر اساس این گزارش وی در ادامه تصریح کرد: به نظر می رسد تاریخ تکرار خواهد شد و قیمت جهانی طلا این بار نیز با افزایش روبرو می شود. علی رغم اظهارات اخیر جانت یلن رئیس فدرال رزرو آمریکا، بعید به نظر می رسد که نرخ بهره آمریکا در نشست سپتامبر افزایش یابد.

کلنته اظهار داشت: فدرال رزرو آمریکا نرخ بهره را تا بعد از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری افزایش نخواهد داد. قیمت طلا در کوتاه مدت تحت تاثیر گمانه زنی های مربوط به نوسانات نرخ بهره آمریکا قرار خواهد داشت.

نظرسنجی جدید کیتکونیوز نشان می دهد که احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در نشست سپتامبر 18 درصد خواهد بود. وی در پایان پیش بینی کرد که اگر فدرال رزرو نرخ بهره را افزایش ندهد این احتمال هست که قیمت طلا طی هفته های آینده تا سطح 1400 دلار در هر اونس افزایش یابد.

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد