اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سکون بازار طلا و انتظار برای سرنخ‌هایی از سخنرانی رئیس بانک مرکزی آمریکا

قیمت طلا که در انتظار سرنخ‌هایی در مورد افزایش یا عدم افزایش نرخ بهره بانکی آمریکا در سخنرانی رئیس بانک مرکزی این کشور است، در معاملات امروز در بازه قیمتی محدودی در نوسان است و انتظار می‌رود بازارها تا روز جمعه آرام خواهد باشد.

به گزارش رویترز، ازآنجایی که سرمایه گذاران در انتظار سرنخ‌هایی در مورد افزایش یا عدم افزایش نرخ بهره بانکی آمریکا هستند، قیمت طلا در معاملات امروز در بازه قیمتی محدودی در نوسان است.

قرار است جانت یلن، رئیس فدرال رزرو در نشست بانکداران جهان در پایان هفته سخنرانی کند. اظهارات تند اخیر برخی از سیاست‌گذاران، سبب شد تا سرمایه‌گذاران لحن کمتر محتاطانه‌ای از سوی یلن انتظار داشته باشند.

کنت لی، تحلیلگر بازار در این‌رابطه گفت: «بازارها تا روز جمعه آرام خواهد بود چراکه همه در انتظار سرنخ‌هایی از سخنرانی یلن هستند.»

هر اونس طلا با 1.99 دلار افزایش 1339.55 دلار فروخته شد.

برناباس گان، تحلیلگر بانک اُ‌سی‌بی‌سی در یادداشتی نوشت: «علی رغم بهبود عوامل بنیادی اقتصادی آمریکا، ما انتظار داریم با توجه به نیاز برای اطمینان از ریسک ناشی از بریسک و انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ماه نوامبر، سرمایه‌گذاران در مورد معاملات طلا احتیاط کنند. »

آمارهای روز سه‌شنبه نشان داد فروش خانه‌های تک خانواده در آمریکا به طور غیرمنتظره‌ای در ماه جولای افزایش یافته است و به بالاترین سطح در نزدیک به 9 سال اخیر رسیده است که چشم‌انداز بازار مسکن را بهبود داد.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد