اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور

رویکرد سازمان امور مالیاتی کشور تعامل و حمایت از تولیدکنندگان است

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در جمع مدیران و فعالان اقتصادی استان چهارمحال و بختیاری گفت: رویکرد سازمان امور مالیاتی کشور تعامل و حمایت از تولیدکنندگان است.

علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی، سیدکامل تقوی نژاد رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، معاونان وزیر و جمعی از مدیران استان با حضور در جلسه هم اندیشی با فعالان اقتصادی استان چهارمحال و بختیاری به بحث و بررسی مشکلات اقتصادی آنان پرداختند.

سید کامل تقوی نژاد در این جلسه هم اندیشی با اشاره به اینکه رویکرد جدید سازمان امور مالیاتی کشور اعتماد به مودیان و تعامل با آنان است، گفت: مهم ترین سیاست و در واقع اصل اساسی تصمیمات سازمان بحث اعتماد به مردم است.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی همچنین با ارائه توضیحاتی در خصوص مشوق های مالیاتی در نظر گرفته شده در قانون جدید مالیات های مستقیم برای فعالان اقتصادی، اظهار داشت: بر اساس بخشنامه سازمان امور مالیاتی کشور چنانچه مودیان اصل مالیات خود را تا پایان شهریورماه پرداخت کنند، جریمه آنها بخشیده می شود.

وی ادامه داد: در راستای تعامل با فعالان اقتصادی و حمایت از تولید، سازمان پذیرفت که مالیات بنگاه های کوچک و متوسط نیز به صورت پلکانی پرداخت شود.

تقوی نژاد توافق برد- برد با اصناف را از دیگر نتایج تعامل با بخش خصوصی دانست.

وی همچنین با اشاره به اینکه رعایت عدالت مالیاتی یکی از اصول اساسی سازمان امور مالیاتی است، عنوان کرد: طرح جامع مالیاتی که به عنوان اقدام اساسی سال 1395 در راس برنامه های سازمان قرار دارد به منظور تحقق عدالت مالیاتی پیاده سازی و اجرا می شود.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در پایان به سوالات و مشکلات مطرح شده توسط فعالان اقتصادی پاسخ داد.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد