اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
موسسه سیتی پیش بینی کرد:

قیمت طلا در سه ماه سوم امسال به 1340 دلار خواهد رسید

سایت طلا : موسسه سرمایه گذاری سیتی در تازه ترین گزارش خود پیش بینی نسبت به قیمت جهانی طلا تا پایان سال 2016 میلادی را افزایش داده است.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز ، موسسه سرمایه گذاری سیتی پیش بینی نسبت به قیمت جهانی طلا در شش ماه دوم امسال را افزایش داده است که علت اصلی آن تشدید بی ثباتی های سیاسی و افزایش تقاضای سرمایه گذاری و فیزیکی طلا خواهد بود.

بر اساس این گزارش، تحلیلگران موسسه سیتی بر این باورند که حتی اگر فدرال رزرو آمریکا تصمیم بگیرد تا نرخ بهره را افزایش دهد، تقاضا و قیمت طلا تا پایان امسال افزایش خواهد یافت.

پیش از این موسسه سیتی اعلام کرده بود که قیمت هر اونس طلا در سه ماه سوم و چهارم امسال به طور میانگین به 1325 و 1280 دلار خواهد رسید ولی در گزارش جدید خود این قیمت را به ترتیب به 1340 و 1325 دلار افزایش داده است.

موسسه سیتی افزود: ما هنوز انتظار داریم که فدرال رزرو آمریکا در نشست دسامبر نرخ بهره را افزایش دهد، ولی این مساله مانع از ادامه روند صعودی قیمت طلا نخواهد شد، چرا که نااطمینانی سیاسی نسبت به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا همچنان وجود دارد. قیمت طلا تا پایان امسال بالاتر از 1300 دلار در هر اونس خواهد بود.

موسسه سیتی پیش بینی کرده است که میانگین قیمت هر اونس طلا در سال آینده نیز به 1280 دلار خواهد رسید.

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد