اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ایرباس هواپیماهایش را گران کرد + جدول

شرکت هواپیماسازی ایرباس، قیمت هواپیماهای تولیدی خود را به میزان ۱.۱ درصد افزایش داد و ارزان ترین هواپیمای این شرکت A۳۱۸ هست که ۷۵.۱ میلیون دلار قیمت دارد.

به نقل از پایگاه اینترنتی ایرباس، شرکت هواپیماسازی ایرباس، قیمت هواپیماهای تولیدی خود را به میزان 1.1 درصد افزایش داده است. قیمت های جدید برای سفارش های داده شده از ابتدای ژانویه 2016 اعمال می شود.

این افزایش 1.1 درصدی بر اساس فرمول ارتقاء استاندارد ایرباس در طول بازه زمانی ژانویه 2015 تا ژانویه 2016 محاسبه شده و در آن کاهش قیمت تجهیزات و کالاهای اولیه مورد استفاده در ساخت هواپیما لحاظ شده است.

جان لیهی، مدیر بخش مشتریان ایرباس گفت: «افزایش قیمت های جدید ما در سال 2016 منعکس کننده اشتهای فراوان مشتریان در نقاط مختلف جهان برای محصولات کامل، مدرن و نوآورانه ایرباس است.»

وی افزود: «ما شاهد تداوم افزایش تقاضا برای همه انواع هواپیماهایمان هستیم، زیرا محصولات قابل اتکا و کارآمد ما مشتریان را قادر می سازد تا سودآوری کسب و کار خود را ارتقا دهند و از سوی مسافرانی که می خواهند در هواپیماهای راحت سفر کنند، ترجیح داده می شوند.»

ایرباس یکی از بزرگترین شرکت های هواپیماسازی در جهان است که هواپیماهایی در سایز های مختلف از 100 نفره یا بیش از 500 نفره تولید می کند. ایرباس تاکنون بیش از 16 هزار و 300 هواپیما به بیش از 380 مشتری در سراسر جهان فروخته است. از این تعداد بیش از 9 هزار و 500 هواپیما تحویل مشتریان شده است.

فهرست هواپیماهای ایرباس و قیمت آن ها به میلیون دلار به شرح زیر است:

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد