اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
معاون نظارتی بانک مرکزی خبر داد

نرخ سود کارت‌های اعتباری خرید ۱۸ درصد است

معاون نظارتی بانک مرکزی با اشاره به صدور کارت های اعتباری تا سقف ۵۰ میلیون تومان از اول مهر گفت: نرخ سود این تسهیلات ۱۸ درصد خواهد بود.

فرشاد حیدری اظهار داشت: کارت های اعتباری تا سقف 50 میلیون تومان برای همه مردم صادر می شود و این کارت ها از اول مهر قابلیت صدور و اجرا خواهد داشت.

معاون نظارتی بانک مرکزی افزود: این کارت ها با هدف افزایش قدرت خرید مردم و تسهیل ارائه خدمات بانکی در بخش تسهیلات خرد صادر می شود.

وی با بیان اینکه بانک ها بعد از اعتبارسنجی مشتریان این کارت ها را در سه سطح برنزی ، نقره ای و طلایی صادر می کنند گفت: کارت های برنزی تا سقف 10 ، کارت های نقره ای تا سقف 30 و کارت های طلایی تا سقف 50 میلیون تومان اعتبار برای خرید هر نوع کالا و خدماتی در داخل کشور دارد.

حیدری درباره نحوه استفاده مشتریان از بانک ها افزود: مشتری بعد از دریافت این کارت ها می تواند هر نوع کالا یا خدماتی را خریداری کند و در پایان هر ماه به اندازه میزان خرید و براساس توافق قبلی با بانک طی 12 تا 36 ماه اقساط خریداری شده را پرداخت خواهد کرد.

وی گفت: نرخ سود این تسهیلات 18 درصد خواهد بود.

حیدری افزود: از اول مهر همه شعب بانک های دولتی و خصوصی سراسر کشور آماده تشکیل پرونده و واگذاری این کارت ها به مردم هستند و از قبل توجیه شده اند.

وی گفت: از بانک ها انتظار می رود در ارائه مطلوب تر و بهتر این تسهیلات به مردم با هم رقابت کنند تا خدمات بهتر و روان تری به مردم ارائه شود.

معاون نظارتی بانک مرکزی افزود: منابع این بانک ها از محل منابع داخلی بانک هاست که قبلاً برای تسهیلات خرد نظیر خرید خودرو، کالا یا جعاله تعمیرات مسکن پرداخت می شد.

حیدری گفت: با ارائه اینگونه کارت ها هر نوع خرید کالا و خدمات نظیر خرید خودرو و یا تسهیلات تعمیرات مسکن انجام می شود و به تدریج این کارت ها جایگزین اینگونه تسهیلات خواهد شد.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد