اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
مشاور ارشد اقتصادی موسسه سرمایه گذاری آلیانز هشدار داد:

سیاست های محرک پولی در عمل ناکام بوده است/ اقتصاد جهانی به زودی با رکورد روبرو می شود

سایت طلا : مشاور ارشد اقتصادی موسسه سرمایه گذاری آلیانز تاکید کرد: کشورهای توسعه یافته و صنعتی بیش از حد به سیاست های پولی انبساطی برای دستیابی به رشد و رونق اقتصادی تکیه کرده اند ولی اجرای این سیاستها عملا تاثیری در بهبود اوضاع اقتصاد جهانی نداشته است.

به گزارش سایت طلا ، محمد الریان مشاور ارشد اقتصادی موسسه آلیانز در مصاحبه با شبکه سی ان بی سی تصریح کرد: اقتصاد جهانی بیش از حد به سیاست های انبساطی پولی و محرک های پولی بانکهای مرکزی جهان وابسته شده اند.

بر اساس این گزارش وی تاکید کرد: سیاست های محرک پولی طی سال های گذشته اجرا شده ولی نتوانسته است تاثیر مثبت چندانی بر اوضاع اقتصادی جهان داشته باشد، به نظر من اقتصاد جهانی در مسیر رکود گام برمی دارد و به زودی شاهد رکود اقتصادی بزرگی خواهیم بود.

رئیس سابق موسسه سرمایه گذاری پیمکو در ادامه اظهار داشت: ما بیش از حد به بانکهای مرکزی تکیه کرده ایم. تا سال 2008 ما به بخش مالی خصوصی تکیه کرده بودیم. از 2008 تاکنون ما به بانکهای مرکزی وابسته شده ایم. ما در واقع فراموش کرده ایم که یک راهکار فراگیر را برای دستیابی به رشد و رونق اقتصادی پایدار پیدا کنیم.

وی گفت: پایین نگه داشتن طولانی نرخ بهره بانکی طی سال های اخیر عملا نتیجه و فایده زیادی نداشته و اجرای این سیاست تاکنون هر اثری داشته، نشان داده است. اگر مراقب و محتاط نباشیم، اقتصاد جهانی به زودی با رکود روبرو می شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد