اونس طلا2211.35
مظنه14,216,000
18 گرم3,281,700
ارزش سکه32,028,648
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

اظهارات مهم رئیس فدرال رزرو نیویورک درباره افزایش احتمالی نرخ بهره در نشست سپتامبر

سایت طلا : رئیس فدرال رزرو نیویورک در اظهارات مهمی پیش بینی کرد که این احتمال وجود دارد که بانک مرکزی آمریکا در نشست سپتامبر نرخ بهره را بار دیگر افزایش دهد.

به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، ویلیام دادلی رئیس فدرال رزرو نیویورک روز سه شنبه در اظهاراتی تاکید کرد: این احتمال هست که فدرال رزرو در نشست سپتامبر نرخ بهره را افزایش دهد.

بر اساس این گزارش اظهارات دادلی در شرایطی است که فدرال رزرو آمریکا از ابتدای امسال تاکنون نرخ بهره را بدون تغییر حفظ کرده است. فدرال رزرو در نشست دسامبر 2015 برای نخستین بار در ده سال اخیر نرخ بهره را افزایش داده است.

وی در ادامه افزود: شرایط بازار کار و اشتغال و همچنین رشد دستمزدها راضی کننده بوده و به نظر می رسد ما به زمان افزایش نرخ بهره نزدیکتر شده ایم.

دادلی تصریح کرد: این احتمال وجود دارد که در نشست آتی فدرال رزرو که قرار است 20 و 21 سپتامبر برگزار شود، نرخ بهره بار دیگر افزایش یابد.

وی در مصاحبه با فاکس بیزینس گفت: ما باید منتظر انتشار آمارهای اقتصادی بیشتری باشیم. فدرال رزرو باید از شرایط کلی اقتصاد آمریکا حمایت کند. ما باید منتظر نوسانات نرخ تورم و همین طور شرایط بازار اشتغال باشیم.

انتشار آمارهای اقتصادی ناامید کننده در آمریکا طی روزهای اخیر موجب شده است تا گمانه زنی های کارشناسان و سرمایه گذاران بین المللی نسبت به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو تا حد زیادی کاهش یابد.

تازه ترین نظرسنجی رویترز پس از اظهارات دادلی نشان می دهد که بیش از 18 درصد سرمایه گذاران بین المللی بر این باورند که فدرال رزرو در نشست سپتامبر نرخ بهره را افزایش می دهد. این رقم روز دوشنبه به 9 درصد رسیده بود.

احتمال افزایش نرخ بهره آمریکا در نشست دسامیز نیز به بیش از 51 درصد رسیده است. گزارش سایت طلا حاکیست، در صورت افزایش نرخ بهره آمریکا ارزش دلار با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد و این مساله احتمالا در نهایت به ضرر قیمت طلا خواهد بود.

به اعتقاد تحلیلگران بین المللی، برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ماه نوامبر مانع بزرگی برای افزایش نرخ بهره فدرال رزرو خواهد بود و به نظر می رسد که مقامهای فدرال رزرو هرگونه تصمیم برای تغییر نرخ بهره را به پس از برگزاری انتخابات موکول خواهند کرد.

متن مذاکرات نشست اخیر فدرال رزرو قرار است امروز چهارشنبه منتشر شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد