اونس طلا2232.37
مظنه14,417,000
18 گرم3,328,100
ارزش سکه32,481,501
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000
تحلیلگر ارشد بازارهای بین المللی پیش بینی کرد:

سیاست های پولی بانکهای مرکزی جهان قطعا موجب افزایش قیمت طلا خواهد شد

سایت طلا : یک تحلیلگر برجسته اقتصادی به سرمایه گذاران بین المللی توصیه کرد که با توجه به اجرای سیاست های انبساطی پولی از سوی بانکهای مرکزی جهان و افزایش احتمالی نرخ تورم طی ماه های آینده، اقدام به خرید طلا کنند.

به گزارش سایت طلا ، جیم ریکاردز تحلیلگر ارشد اقتصادی و بازارهای بین المللی روز دوشنبه در مصاحبه با شبکه سی ان بی سی تاکید کرد: سیاست های انبساطی پولی بانکهای مرکزی جهان و پایین نگه داشتن نرخ بهره، موجب خواهد شد تا نرخ تورم طی ماه های آینده با افزایش چشمگیری روبرو شود و این مساله در نهایت به نفع قیمت جهانی طلا خواهد بود.

بر اساس این گزارش وی در ادامه تصریح کرد: همه بانکهای مرکزی جهان خواستار افزایش نرخ تورم هستند و برای دستیابی به این هدف اجرای سیاست های انبساطی پولی را در اولویت قرار داده اند.

وی افزود: اجرای سیاست های پولی بانکهای مرکزی بزرگ جهان در نهایت منجر به افزایش بدهی واقعی خواهد شد و بانکهای مرکزی تا زمانی که به هدف خود یعنی افزایش نرخ تورم دست پیدا نکنند، اجرای سیاست های فعلی را متوقف نخواهند کرد.

بانکهای مرکزی جهان از اروپا گرفته تا ژاپن طی ماه های گذشته میلیاردها به بازارهای مالی تزریق کرده اند و نرخ بهره را کاهش داده اند تا روند رشد و رونق اقتصادی را تحریک نمایند.

ریکاردز اظهار داشت: با توجه به اینکه اجرای سیاست های پولی انبساطی تاکنون نتوانسته است موجب افزایش نرخ تورم و تحریک رشد و رونق اقتصادی شود، به نظر می رسد اجرای این سیاست ها ادامه خواهد یافت و در نهایت به نفع تقاضا و قیمت جهانی طلا خواهد بود.

برپایه گزارش سایت طلا، ادامه روند نزولی نرخ بهره از سوی بانکهای مرکزی بزرگ جهان در نهایت می تواند موجب افزایش تقاضای طلا شود. وی به سرمایه گذاران بین المللی توصیه کرد تا 10 درصد سرمایه و دارایی خود را به صورت طلا نگهداری کنند. قیمت جهانی طلا از ابتدای امسال تاکنون بیش از 26 درصد رشد داشته است.

بیل گراس و جورج سوروس سرمایه داران مشهور بین المللی نیز به سرمایه گذاران توصیه کرده اند تا طلا خریداری کنند. به نظر می رسد قیمت جهانی طلا در کوتاه مدت تحت تاثیر انتشار آمارهای مهم اقتصادی آمریکا منطقه یورو و چین قرار خواهد داشت. انتشار متن مذاکرات نشست فدرال رزرو نیز تاثیر زیادی بر قیمت طلا دارد.

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد