اونس طلا2381.39
مظنه16,646,000
18 گرم3,842,700
ارزش سکه37,503,438
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

رنو دو مدل جدید در برزیل تولید می‌کند

خودروساز فرانسوی رنو مدل شاسی بلند کپتور و مدل کامپکت کوئید را در کارخانه خود در شهر برزیلی کوری تیبا تولید خواهد کرد.

کارلوس گون – مدیر عامل رنو – در کوری تیبا به خبرنگاران گفت: این شرکت انتظار دارد بازار خودروی برزیل پس از کاهش فروش چشم‌گیری که در بحبوهه چند دهه اخیر این کشور داشت ثبات پیدا کند. گون، مدیر عامل و رییس هیات مدیره رنو نیسان الاینس است.

دو مدل جدید در سال ۲۰۱۷ به دست واسطه‌های فروش در برزیل خواهند رسید و به این شرکت فرانسوی کمک می‌کنند سهم بازار خود را از ۶.۷ درصد کنونی افزایش دهد.

مدیر عامل رنو گفت: این شرکت سهم هشت درصدی را هدف گرفته و براین باور است که پتانسیل افزایش سهم بازارش به ۱۰ درصد در سال‌های آینده وجود دارد.

کالوس گون که برزیلی‌تبار است، اظهار کرد: در حال حاضر رنو احیای بازار خودروی برزیل را با امید زیادی می‌بیند و تصور نمی‌کند بازار برزیل در حدود فروش سالانه دو میلیون خودرو بماند.

سهم بازار رنو در برزیل از پایین چهار درصد در سال ۲۰۰۹ رشد چشم‌گیری داشت، زیرا این شرکت به ظرفیت تولید در این کشور افزود و مدل‌های جدید محبوبی مانند شاسی بلند کامپکت داستر را عرضه کرد.

براساس گزارش رویترز، با این همه فروش خودرو در برزیل از رکود سال ۲۰۱۲ به دلیل رکود اقتصادی و سیاست‌های صنعتی غیرموثر و ناکارآمد کاهش یافته است.

خودروسازان انتظار دارند این بازار پس از رشد منفی شدیدی که تجربه کرده است و طی آن در طول نیمه اول سال فروش به پایین‌ترین سطح در یک دهه گذشته رسید ثبات پیدا کند.

کالوس گون اظهار کرد: برزیل پتانسیل فروش سالانه حدود ۳.۵ تا چهار میلیون خودرو را دارد.

وی همچنین عنوان کرد: این شرکت برای رشد قوی‌تر در سال‌های آینده به بازارهای نوظهور دیگری مانند هند و آفریقا چشم دوخته است

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد