اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
نظرسنجی کیتکو نیوز نشان داد:

قیمت طلا هفته آینده تحت تاثیر انتشار آمارهای ناامید کننده اقتصادی آمریکا، افزایش خواهد یافت

سایت طلا : کارشناسان اقتصادی و سرمایه گذاران بین المللی در تازه ترین نظرسنجی کیتکونیوز پیش بینی کردند که قیمت جهانی طلا طی هفته آینده به خصوص تحت تاثیر آمارهای اقتصادی ناامید کننده آمریکا با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکونیوز، وزارت بازرگانی آمریکا روز جمعه اعلام کرد که رشد اقتصادی این کشور طی سه ماه دوم امسال به کمتر از 1.2 درصد رسیده است که این رقم کمتر از پیش بینی های اولیه تحلیلگران بوده است.

بر اساس این گزارش 19 نفر از تحلیلگران اقتصادی در نظرسنجی این هفته شرکت کردند که 16 نفر معادل 84 درصد به افزایش قیمت طلا رای دادند. 2 نفر معادل 11 درصد نیز اعلام کردند قیمت طلا در روزهای آینده کاهش خواهد یافت و یک نفر معادل 5 درصد نیز پیش بینی کردند قیمت طلا در این مدت تغییری نخواهد کرد.

1008 نفر از سرمایه گذاران و فعالان بازار طلا نیز در نظرسنجی آنلاین کیتکو نیوز شرکت کردند که از این تعداد نیز 691 نفر معادل 69 درصد به افزایش قیمت طلا در هفته آینده رای داده اند. 200 نفر معادل 20 درصد نیز پیش بینی کردند قیمت طلا کاهش خواهد یافت و 117 نفر معادل 12 درصد نیز پیش بینی کردند قیمت طلا تغییر چندانی نخواهد داشت.

قیمت طلا در هفته ای که گذشت با افزایش 24.70 دلاری روبرو شد و به بیش از 1356 دلار رسیده است. این رقم معادل رشد 1.9 درصدی بوده است.

به اعتقاد تحلیلگران بازار طلا، انتشار آمارهای اقتصادی ناامید کننده آمریکا تاثیر زیادی بر افت ارزش دلار و افزایش قیمت طلا در پایان مبادلات روز جمعه داشته و این روند طی هفته اینده نیز ادامه خواهد یافت.

انتشار آمارهای اقتصادی ناامید کننده آمریکا احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو طی ماه های آینده را کاهش می دهد و این مساله در نهایت به نفع قیمت طلا خواهد بود.

بانک مرکزی ژاپن نیز در تازه ترین نشست خود تصمیم گرفت تا سیاست های محرک پولی جدیدی را اتخاذ کند ولی این سیاست ها نیز دور از انتظار سرمایه گذاران و کارشناسان اقتصادی بوده است.

به نظر می رسد سطح مقاومتی قیمت طلا در روزهای آینده 1362 دلار خواهد بود و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا با افزایش بیشتری روبرو می شود.

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد