اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ثبات قوانین اساسی ترین مسئله برای صادرکنندگان طلا است

سایت طلا: تولیدکننده و صادرکننده برتر طلا و جواهر ضمن بیان اهمیت بالای صادرات برای کشورمان گفت: عدم ثبات قوانین مهمترین و اساسی ترین مسئله برای صادرات طلا و جواهر است.

محمدصادق لالجینی در گفتگو با سایت طلا، صادرات را در موقعیت فعلی با اهمیت ترین فعالیت برای کشورمان عنوان کرد و افزود: همانطور که فروش نفت برای ما اهمیت دارد صادرات دیگر اجناس از جمله مصنوعات طلا هم بسیار مهم است و این امر امتیاز بزرگی برای کشور محسوب می شود.

وی ثبات قوانین را یکی از اساسی ترین مسئله برای صادرکنندگان معرفی کرد و گفت: ما با تمامی مشکلات داخلی می توانیم در کشور تولید داشته باشیم و تقاضای مصنوعات طلا در خارج از کشور را هم داریم، ولی نمی دانیم آیا می توانیم با قوانینی که هر روز تغییر می کند تعهدی به مشتری خارج کشور برای صادرات بدهیم یا خیر.

لالجینی با اشاره به اهمیت در جریان قرارگرفتن دولتمردان از اخبار و اطلاعات صنعت طلا و جواهر برای حمایت از آن تصریح کرد: اگر مسئولین ما بفهمند این صنعت چقدر سود آوری دارد و به نگرش تجملاتی به آن نگاه نکنند این صنعت کمتر از نفت نیست، به شرطی که از آن حمایت شود و مانند دیگر کشورها امتیازها و تسهیلاتی را به تولیدکنندگان و صادرکنندگان اعطاء کنند.

این تولیدکننده طلا با اشاره به رشد نسبی کشورمان طی سالهای اخیر در زمینه ساخت مصنوعات طلا گفت: یکی از ضعفهای ما در سالهای گذشته عدم دسترسی به ماشین آلات، امکانات و تکنولوژی ساخت مصنوعات طلا و جواهر بوده و ما تا وقتی که ابزارهای جدید را از نزدیک مشاهده نکنیم نمی توانیم درکی از آن ماشین آلات و تکنولوژی داشته باشیم و ارتباط با کشورهای صاحب نامی مثل ایتالیا که مهد تکنولوژی این صنعت است بسیار می تواند بر رشد صنعت طلا و جواهر کشورمان مؤثر باشد.

وی ورود تکنولوژی را برای تولید بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاهها خیلی می تواند در تعاملات اقتصادی و نمایش و تبادل آخرین دستاوردهای این صنعت نقش ایفا کند و در ورود آخرین دستگاهها و ابزارآلات طلاسازی به کشور و رشد کیفیت مصنوعات طلا و جواهر سهیم باشد.

لالجینی دهمین نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان را رو به رشد معرفی کرد و در گفتگو با سایت طلا افزود: خوشبختانه در این نمایشگاه حضور کشورهای خارجی افزایش یافته که این جای امیدواری برای توسعه این صنعت است ولی در کمال تأسف حضور شرکتهای تولیدی داخلی در این نمایشگاه بسیار کمرنگ است.

مدیر عامل شرکت دیپون؛ هنر، درک و شعور ایرانیان را موجب برتری و تمایز آنان نسبت به دیگران عنوان کرد و گفت: بعد از برجام حقانیت کشورمان در صلح آمیز بودن فعالیت هایمان و نفی جنگ اثبات شد و تا حدودی تعاملات تجاری شکل گرفته و امیدواریم که مسائل باقی مانده مالی هم حل شود تا مشکلات بخش تولید و صادرات نیز کاملاً رفع گردد.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد