اونس طلا2321.59
مظنه15,401,000
18 گرم3,555,300
ارزش سکه34,698,453
قدیم (بهار)39,500,000
جدید (امامی)42,400,000
نیم25,000,000
ربع15,100,000
تحلیل تکنیکال نشان داد:

شکسته شدن سطح حمایتی 1313 دلاری قیمت طلا را تا 1298 دلار کاهش می دهد

سایت طلا : تازه ترین تحلیل تکنیکال نشان می دهد که در صورت شکسته شدن سطح حمایتی 1313 دلاری در کوتاه مدت قیمت جهانی طلا تا 1298 دلار در هر اونس کاهش خواهد یافت.

به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، قیمت جهانی طلا به شدت تحت تاثیر نوسانات نرخ بهره و سیاست های پولی بانکهای مرکزی بزرگ جهان قرار دارد.

بر اساس این گزارش طی روزهای آینده قرار است نشست های مهم بانک مرکزی ژاپن و آمریکا برگزار شود. نتایج این نشست ها می تواند تاثیر زیادی بر نوسانات ارزش دلار و قیمت طلا داشته باشد.

مارک تو تحلیلگر ارشد موسسه سرمایه گذاری وینگ فانگ فیوچرز تاکید کرد: در شرایط کنونی، سرمایه گذاران محتاط بوده و منتظر اعلام نتایج نشست بانکهای مرکزی آمریکا و ژاپن هستند. روشن شدن نتایج این نشست ها می تواند روند مسیر قیمت طلا را مشخص کند.

وانگ تائو تحلیلگر تکنیکال نیز پیش بینی کرد که سطح حمایتی قیمت طلا در کوتاه مدت 1313 دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا تا 1298 دلار کاهش خواهد یافت.

میزان ذخایر طلای صندوق اس پی دی آر نیز با 0.46 درصد کاهش به کمتر از 958 تن رسیده است. ادوارد میر تحلیلگر برجسته اقتصادی موسسه اف سی استون نیز گفت: ما به شدت نگران وضعیت بازار فلزات گرانبها هستیم ، افزایش چشمگیر ارزش دلار و شاخص سهام در روزهای گذشته فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد کرده است.

وی در ادامه افزود: این فشارها تا روز چهارشنبه و اعلام نتایج نشست فدرال رزرو آمریکا بیشتر خواهد شد. سیاست های پولی انبساطی ژاپن نیز می تواند تاثیر مهمی بر روند نوسانات ارزش دلار و ین و قیمت جهانی طلا داشته باشد.

به نظر می رسد انتشار آمارهای مثبت اقتصادی در آمریکا موجب شده است تا گمانه زنی ها نسبت به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو طی ماه های آینده بیشتر شود. نظرسنجی ها نشان می دهد که احتمال افزایش نرخ بهره آمریکا در نشست فردا چهارشنبه همچنان پایین است ولی این احتمال وجود دارد که نرخ بهره در نشست سپتامبر افزایش یابد.

از سوی دیگر تبعات نگران کننده خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا می تواند عامل مهم و تعیین کننده ای برای قیمت جهانی طلا باشد. نخست وزیر جدید بریتانیا هنوز حاضر به امضای ماده 50 پیمان لیسبون نشده است. با امضای این ماده قانونی، روند خروج بریتانیا از اروپا رسما آغاز خواهد شد و این روند 2 سال طول خواهد کشید.

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد