اونس طلا2209.58
مظنه14,211,000
18 گرم3,280,600
ارزش سکه32,017,383
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران عنوان کرد:

موانع پیش روی تولید محصولات طلا و جواهر باید برداشته شود

سایت طلا: نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران مالیات را مهمترین عامل رخوت بخش تولید در صنعت طلا و جواهر دانست و بر رفع مشکلات برگزاری نمایشگاههای این صنف تأکید کرد.

آیت محمدولی در گفتگو با سایت طلا؛ ضمن بیان ارتباط مشکلات بخش تولید و حضور در نمایشگاههای طلا و جواهر گفت: در صنف طلا و جواهر موانعی وجود دارد که اگر برطرف شود بیشتر همکاران ما در نمایشگاه شرکت می کنند و هرچه این بخش رونق گیرد، به نفع مملکت، اشتغالزایی، تولید و صادرات است.

وی با تأکید بر این مطلب که باید کمک کنیم تا موانع را از جلوی تولید برداریم افزود: یکی از موانعی که همکاران ما در نمایشگاهها شرکت نمی کنند موضوع مالیات برارزش افزوده و مالیات های سنگین است که قبلاً به شکلی شرکت کنندگان در نمایشگاه را اذیت کرده است.

آیت محمدولی با تأکید بر لزوم برطرف کردن ایراد و اشکالات قانون مالیات برارزش افزوده تصریح کرد: دولت و سازمانهای مربوطه کمک کنند که بحث مالیات برارزش افزوده هرچه زودتر حل شده و به این صنف سروسامان دهند که اگر این موضوع حل نشود تولید ما از بین خواهد رفت، همانطور که تعداد زیادی از این واحدها در تهران و اصفهان و مشهد و دیگر شهرهای اصلی تعطیل شده اند.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه این قانون به جای رشد تولید و اشتغال در کشور و این صنف، رکود و بیکاری را به ارمغان آورده اظهار داشت: اگر موانع تولید برداشته شود در بحث صادرات و واردات مواد خام برای تولید باکیفیت می توانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم، و امیدواریم این امر را به کمک رسانه ها، سازمانهای مربوطه و مجلس بتوانیم انجام دهیم.

وی با اعلام عدم رقبت اعضاء صنفی برای حضور در نمایشگاههای طلا و جواهر گفت: همکارانی که صاحب برند هستند و حرفی برای گفتن دارند در نمایشگاهها شرکت نمی کنند و به دوستان اندکی که شرکت می کنند باید خداقوت و خسته نباشید گفت، چون در موقعیت فعلی حضور در نمایشگاه طلا اقدام شجاعانه ای است.

آیت محمدولی که در نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان با سایت طلا گفتگو می کرد، ضمن تقدیر و تشکر از اتحادیه طلا و جواهر اصفهان، مجری نمایشگاه، همکاران و رسانه ها؛ برگزاری نمایشگاه را دارای مشقات فراوان دانست و افزود: نمایشگاه امسال اصفهان نسبت به سال قبل رونق و استقبال بیشتری داشته ولی آن اتفاقی که باید از طرف صنف طلا و جواهر برای حضور در نمایشگاه اتفاق بیفتد هنوز رخ نداده است.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران اصفهان را قطب طلای کشور معرفی کرد و گفت: اتحادیه اصفهان و همکاران این شهر برای برگزاری هرچه بهتر این نمایشگاه کوتاهی نکردند، ولی موانع این صنف و صنعت نگذاشت آن طوری که می خواستند بهره بگیرند و نمایشگاه اصفهان باید بسیار بزرگتر از این و در شأن و جایگاه این شهر برگزار شود.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد