اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

رشد اقتصاد جهانی در ابهام/ خروج انگلیس از اتحادیه اروپا تهدید برای اقتصاد جهان است

گروه جی۲۰ با بیان اینکه خروج انگلیس از اتحادیه اروپا تهدیدی برای رشد اقتصادی جهانی است، اعلام کردند همه ابزارهای سیاسی را برای کم اثر کردن این تهدید به کار می‌گیرند.

گروه جی 20 که در شهر چنگ‌دووا چین گرد هم آمده‌اند تا مسائل اقتصادی مربوط به گروه و در ارتباط با سایر کشورها را بررسی کنند با تاکید بر اینکه برگزیت (خروج انگلیس از اتحادیه اروپا) تهدیدی بر رشد اقتصاد جهانی است، تاکید کردند که همه ابزارهای سیاسی لازم را به کار می‌گیرند تا تاثیر این خروج بر رشد اقتصاد جهانی کاهش یابد.

به گزارش اکونومیک تایمزآنها گفتند براساس همه‌پرسی ماه ژوئن که منجر به خروج انگلیس از اتحادیه اروپا شد آینده اقتصاد جهانی در هاله‌ای از ابهام است.

اعضای گروه بعد از نشست وزرا و رؤسای بانک‌های مرکزی گروه در شهر چنگ دووا چین اعلام کردند: گروه جی20 در موقعیت فعالی نسبت به این مسئله قرار دارد و امیدوار است در آینده انگلیس را دوست و همکار نزدیک اتحادیه اروپا ببیند.

آنها تاکید کردند در پرتوی توسعه‌های اخیر ما تمام ملاحظات را برای استفاده ابزار سیاسی-مالی و نیز ساختاری به صورت فردی یا جمعی برای کسب پایداری و توازن و رشد اقتصادی به کار می‌گیریم.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد