اونس طلا2379.24
مظنه16,456,000
18 گرم3,798,800
ارزش سکه37,075,368
قدیم (بهار)41,000,000
جدید (امامی)44,400,000
نیم26,100,000
ربع16,100,000

افزایش تماس های کمیسیون ماده ۱۰ برای حذف یارانه بگیران و تکذیب مسئولان وزارت رفاه

تشکیل کمیسیون ماده ۱۰ برای اعلام حذف یارانه‌ها در حالی از سوی معاون امور رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تکذیب می‌شود که اخیراً تماس‌هایی با برخی خانوارها مبنی بر حذف یارانه‌شان گرفته می‌شود.

موج جدیدی از حذف یارانه خانواده ثروتمند توسط دولت آغاز شده و بر همین اساس، شیوه خاصی برای این کار در کمیسیون ماده 10 در پیش گرفته شده است.

به طوری که این کمیسیون در تماس با افرادی که هم‌اکنون در حال دریافت یارانه هستند، اعلام می‌کند که به دلیل داشتن ملک، از ماه آینده یارانه‌ای دریافت نخواهند کرد.

بنا بر اظهارات افرادی که با آنها برای حذف یارانه تماس گرفته شده، حذف 24 میلیون نفر از دریافت‌کنندگان غیرنیازمند یارانه نقدی مورد تأکید قرار می‌گیرد.

این موارد در حالی است که پیش از این احمد میدری معاون رفاهی وزیر کار از عدم فعالیت این کمیسیون خبر داده و به خبرنگار فارس گفته بود کمیسیون ماده 10، کمیسیون حل اختلافات است و کسی که یارانه‌اش حذف شد، با مراجعه به آن اعلام اعتراض می‌کند اما این کمیسیون اصلاً تشکیل نمی‌شود.

این موضوع در حالی مطرح می‌شود که از سوی کمیسیون ماده 10 تماس‌هایی با خانوارها گرفته می‌شود مبنی بر اینکه طبق مصوبه مجلس، یارانه همه مردم غیر از خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی و خانوارهای آسیب‌پذیری که بیماران لاعلاج در خانواده خود دارند، حذف خواهد شد، بنابراین هنوز مشخص نیست که با وجود تعیین مرجع حذف یارانه‌ها از سوی دولت، چرا این کمیسیون با دریافت سه رقم آخر شماره ملی، اطلاعات و دارایی‌های افراد را تلفنی اعلام می‌کند.

براساس این گزارش، پیش از این دولت سایت یارانه‌10 را به عنوان مرجع اعلام اعتراض‌های حذف یارانه نقدی اعلام کرده بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد