اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

روی خوش حافظ به معامله گران

در معاملات بازار سرمایه در روز 2 مرداد ماه سال جاری، تعداد 74هزار و 934 سهم اوراق بهادار به ارزش 1 میلیارد ریال در بیش از 45 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شدند.

در معاملات بازار سرمایه در روز 2 مرداد ماه سال جاری، تعداد 74هزار و 924 سهم اوراق بهادار به ارزش 1 میلیارد ریال در بیش از 45 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شدند.

این گزارش می افزاید شاخص کل هم وزن با 69.1 واحد رشد به عدد 13 هزار و900 واحد رسید.

نمادهای پر بیننده معاملات امروز در گروه فملی، فولاد، کچاد، کگل، پترولريال مبین با روند مثبت، و نماد فراس با نماد منفی کار خود را به اتمام رساند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با 6 واحد رشد به عدد 793 هزار و 60 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 1 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی ازدست به دست شدن 278 میلیون سهم طی19 هزار نوبت معاملاتی بود.

**بازار بورس روند مثبتی را طی خواهد کرد؟

همایون دارابی با اشاره به وضعیت بازار بورس امروز افزود: نماد ملی مس، فولاد مبارکه، چادرملو، گل گهر و گروه پتروشیمی ایرانیان بیشترین تاثیرمثبت را برروی بازار داشتند و این درحالیست که هولدینگ خلیج فارس بیشترین تاثیرمنفی را برروی شاخص بازار داشتند.

وی در ادامه از پیش بینی بازار بورس، طی هفته جاری گفت: باتوجه به به اینکه نماد ملی مس امروز با استقبال خوبی روبه رو بوده، بازار تابع بازگشایی نمادها بوده است و احتمالا بازار روند مثبتی را خواهد داشت.

این کارشناس بورس درادامه با بیان اینکه با اتمام فصل مجامع روند بازار بورس تغییری خواهد داشت اظهار کرد: خوشبختانه بازار، روند متعادلی را سپری خواهد کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد