اونس طلا2209.26
مظنه14,211,000
18 گرم3,280,600
ارزش سکه32,017,383
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

لیزینگ هواپیماهای سریلانکا به ایران

شرکت هواپیمایی ملی سریلانکا که دچار مشکلات مالی شده است، برای کاهش ضرر حدود یک میلیارد دلاری خود، شماری از هواپیماهای ایرباس جدیدش را به ایران و پاکستان اجاره می دهد.

کبیر هاشم، وزیر توسعه شرکتهای دولتی سریلانکا گفت: سریلانکا ایرلاینز در آستانه امضای یک توافق با پاکستان اینترنشنال ایرلاینز برای اجاره یک فروند هواپیمای A۳۳۰ است. این هواپیما با خدمه سریلانکایی برای پاکستان اینترنشنال ایرلاینز فعالیت خواهد کرد و در لندن مستقر خواهد بود.

وی در ادامه افزود: این هواپیما تنها به اسلام آباد و لاهور پرواز خواهد داشت و ممکن است هواپیماهای ایرباس A۳۳۰ بیشتری اجاره داده شود.

خبرگزاری فرانسه به نقل از کبیر هاشم نوشت: شرکت هواپیمایی ایران ایر هم برای اجاره مدل بزرگتر A۳۵۰ که قرار است چند ماه دیگر تحویل داده شود، ابراز علاقه کرده است.

بر اساس این گزارش، شرکت سریلانکا ایرلاینز که ۹۹۳ میلیون دلار ضرر متحمل شده است، قصد دارد در ماههای آینده پروازهای متعددی به اروپا را لغو کند و بدنبال یافتن شریک است.

دولت کنونی سریلانکا پنج فروند از هشت فروند هواپیمای A۳۵۰ را که به همراه هواپیماهای A۳۳۰ در یک قرارداد جنجالی به ارزش ۲.۳ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۳ سفارش داده شده بودند، لغو کرده است.

دولت سریلانکا برای لغو خرید یک فروند از هواپیماهای A۳۵۰ که قرار است اکتبر امسال تحویل داده شوند، مبلغ ۱۵ میلیون دلار جریمه پرداخت کرده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد