اونس طلا2301.48
مظنه15,427,000
18 گرم3,561,300
ارزش سکه34,757,031
قدیم (بهار)39,400,000
جدید (امامی)42,400,000
نیم25,000,000
ربع15,000,000

اسپرلوس زر مشارکت کشورهای خارجی در نمایشگاه طلا و جواهر امسال فضای رقابت بین سازندگان را فراهم ساخت

مدیر مسئول تولیدی اسپرلوس زر و از غرفه داران فعال در نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان در گفت و گو با خبرنگار سایت طلا گفت : مشارکت کشورهای خارجی از جمله ایتالیا ، اسپانیا ، نرکیه ، امارات و... در نمایشگاه امسال اصفهان فضای رقابتی مناسبی را بین تولید کنندگان و شرکت کنندگان این صنف ایجاد کرد .

وی با اشاره به استقبال بازدیدکنندگان از بعضی غرفه های تولیدات خارجی درنمایشگاه ؛ بر ضرورت فعالیت بیشتر تولید کنندگان داخلی برای تولید طرح ها و نمونه های جدید قابل رقابت با نمونه های خارجی تاکید کرد.

عباسعلی نصیری از تولید کنندگان طلا و جواهر خواست با ارائه ایده های نو و خلاقانه و طرح های جدید گام های بلندی در جهت حمایت از تولید داخلی برداریم تا در بازارهای جهانی خود را به عنوان الگویی مطرح معرفی کنیم.

مدیر مسئول تولیدی اسپرلوس زر با اشاتره به رکود اقتصادی حاکم در این صنف اضافه کرد : سلیقه خرید عموم مردم بیشتر به کارها و نمونه های سبک و کم وزن گرایش دارد و تولید کنندگان بکوشند تااز پتانسیل و توانایی های خود در جهت ساخت این نمونه ها همت گمارند.

وی با تاکیید بر ضرورت واردات ماشین آلات و ابزارآلات پیشرفته گفت: این اتفاق موجب رونق تولید داخلی و تلفیق طرح های ایرانی سنتی معتبر با تکنولوژی مدرن ودر نتیجه صادرات مصوغات طلا به کشورهای همسایه خواهد شد.
لازم به ذکر است تولیدی اسپرلوس زر فعالیت خود را در زمینه ساخت و عرضه انواع النگو پرسی و پشت باز از سال 69 آغاز و و هم اکنون در زمینه کارهای ریخته گری از فعالان صنف به شمار می آید.

غرفه اسپرلوس زر

اسپرلوس زر

غرفه اسپرلوس زر در دهمین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر

اسپرلوس زر در نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد