اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نظر مشترک سرمایه گذاران و کارشناسان اقتصادی در خصوص روند صعودی قیمت طلا در هفته آینده

سایت طلا : تازه ترین نظرسنجی کیتکو نیوز نشان می دهد که کارشناسان اقتصادی و سرمایه گذاران بین المللی بر این باورند که قیمت طلا طی هفته آینده به روند صعودی خود ادامه می دهد.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، در نظرسنجی این هفته 19 تحلیلگر ارشد اقتصادی شرکت کرده اند که از این تعداد 9 نفر معادل 47 درصد به افزایش قیمت طلا رای داده اند.

بر اساس این گزارش 7 نفر از کارشناسان اقتصادی معادل 37 درصد نیز پیش بینی کردند که قیمت طلا در روزهای آینده کاهش خواهد یافت و افراد باقی مانده که معادل 16 درصد بودند، اعلام کردند قیمت طلا بدون تغییر خواهد بود.

در نظرسنجی آنلاین از سرمایه گذاران بین المللی نیز 919 نفر شرکت کرده اند که از این تعداد 451 نفر معادل 49 درصد اعلام کردند قیمت طلا در هفته آینده افزایش خواهد یافت، 338 نفر معادل 37 درصد نیز پیش بینی کردند قیمت طلا با کاهش همراه خواهد شد و 130 نفر معادل 14 درصد نیز گفته اند قیمت طلا تغییر نخواهد داشت.

آدریان دی تحلیلگر ارشد اقتصادی گفت: طلا مقاومت جالبی را از خود نشان داده است. بازار طلا به زودی تمرکز اصلی خود را روی انتخابات آمریکا خواهد گذاشت و احتمالا این مساله موجب کاهش ارزش دلار و تقویت قیمت طلا خواهد شد.

انتشار آمارهای اقتصادی در بریتانیا نیز می تواند طی روزهای آینده بر قیمت جهانی طلا موثر باشد. برخی تحلیلگران نیز معتقدند که نگرانی های مربوط به خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا می تواند تاثیر زیادی بر روند نوسانات قیمت طلا در هفته آینده داشته باشد.

نوسانات شاخص سهام نیز عامل مهم و موثری بر قیمت طلا خواهد بود. اگر شاخص سهام در روزهای آینده با کاهش روبرو شود این مساله می تواند موجب افزایش قیمت طلا شود.

برخی تحلیلگران نیز معتقدند که فدرال رزرو آمریکا در نشست هفته آینده نرخ بهره را تغییر نخواهد داد و این مساله نیز عامل مهمی در افزایش قیمت طلا خواهد بود.

به نظر می رسد سطح حمایتی قیمت طلا در روزهای آینده 1300 دلار خواهد بود. اگر قیمت به 1300 دلار برسد بسیاری از سرمایه گذاران بین المللی به بازار بازخواهند گشت.

اگر سطح حمایتی 1300 دلاری شکسته شود قیمت طلا ابتدا تا 1299 دلار و سپس 1250 دلار در هر اونس کاهش خواهد یافت.

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد