اونس طلا2232.37
مظنه14,417,000
18 گرم3,328,100
ارزش سکه32,481,501
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000
رییس اتحادیه تولید کنندگان طلا و جواهر درخواست کرد:

همه باید در جهت صنعتی شدن کشور تلاش کنند

سایت طلا: رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر با بیان اینکه نباید تنها به درآمدهای نفتی متکی باشیم از ضرورت تلاش همگانی در جهت صنعتی شدن کشور سخن گفت.

عبادالله محمد ولی رییس اتحادیه تولید کنندگان طلا و جواهر کشور در حاشیه بازدید از نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان در گفت و گو با سایت طلا گفت : تولید کنندگان، فعالین این صنف و مردم در جهت صنعتی شدن کشور تلاش نموده و تنها متکی به درآمد های نفتی نباشیم.

محمد ولی با اشاره به پتانسیل بالای سازند گان طلای کشورمان بر ضرورت اولویت بخشیدن به شناساندن توانمندی های آنان در بازارهای بین المللی تاکید کرد.

رییس اتحادیه تولید کنندگان طلا و جواهر با اشاره به عرضه و ارائه طلا در بازارهای جهانی اظهار داشت : تحقق این مساله صنف طلا و جواهر را از وارادت طلای خارجی بی نیاز خواهد کرد و عرضه کالای ایرانی در نمایشگاه های طلا و جواهر هم به این مساله کمک قابل توجهی خواهد کرد.

وی حضور تولید کنندگان و غرفه داران را در نمایشگاه امسال مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: در این دوره نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان؛ در زمینه ماشین آلات و ابزار آلات گام های خوب و موثری برداشته شده است.

عبادالله محمد ولی افزود :سازندگان بکوشند محصولی را در به تقاضا کنندگان ارائه کنند که از لحاظ کیفیت انتظار مصرف کننده را بر آورده سازد و امیدوارم در آینده نه چندان دور شاهد حضور سایر کشورهای خارجی در نمایشگاه های طلا و جواهر کشورمان باشیم.

رییس اتحادیه تولید کنندگان طلا و جواهر کشور در پایان از حضور پررنگ غرفه داران در نمایشگاه طلا و جچواهر اصفهان قدردانی و تشکر کرد.



انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد