اونس طلا2327.65
مظنه15,286,000
18 گرم3,528,700
ارزش سکه34,439,358
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,200,000
نیم25,000,000
ربع15,000,000
در نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان انجام شد؛

برگزاری نشست مسئولین اتحادیه های سراسر کشور

سایت طلا: همزمان با دهمین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر اصفهان مسئولین اتحادیه های سراسر کشور ضمن بازدید از این نمایشگاه در مورد مسائل مهم این صنف به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش سایت طلا، دهمین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر اصفهان محل مناسبی بوجود آورد تا رؤسای اتحادیه های طلا و جواهر کشور با حضور در این نمایشگاه، ضمن بازدید از آن به مسائل و مشکلات این صنف بپردازند.

برهمین اساس رؤسای اتحادیه های سراسر کشور و برخی از فعالین بازار طلا و جواهر با حضور محمد کشتی آرای رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر کشور طی جلسه ای به گفتگو و تبادل نظر در مورد مسائل این صنف پرداختند.

در این نشست کشتی آرای ضمن بیان لزوم انسجام در این صنف از اهمیت شناسایی کیفی های این صنف و صدور کارت شناسایی متحد برای آنان در سراسر ایران سخن گفت.

وی با اعلام اینکه انتخابات کمیسیون تخصصی طلا و جواهر تاپایان سال برگزار خواهد شد از برگزاری جلسه اتحادیه های طلا و جواهر مراکز استانها در مهرماه خبر داد.

نشست مسئولین اتحادیه های سراسر کشور - نمایشگاه اصفهان 1395

مسئولین اتحادیه های سراسر کشور در دهمین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر اصفهان

مسئولین اتحادیه های سراسر کشور در نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر

نشست مسئولین اتحادیه های سراسر کشور - تیر ماه 1395

مسئولین اتحادیه های سراسر کشور نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر اصفهان

در این مراسم عباداله محمدولی رئیس اتحادیه ی تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر نیز با اشاره به اهمیت اتحاد و انسجام در صنف طلا و جواهر برای رویارویی با مشکلات به بررسی معضلات تولید و راههای برون رفت از آن پرداخت.

مسعود ثانی رئیس اتحادیه طلا و جواهر کرمان نیز ضمن لزوم برخورد با قاچاق طلا، برگزاری این جلسات را در سطح کشوری گامی مؤثر در رشد این صنف ارزیابی کرد و اعلام کرد برای اجرای بهتر دستورالعمل ها در صنف بهتر است که قوانین از شهر تهران اجرایی شود.

نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد هم در این نشست از لزوم نظارت بر اجرت کارهای تولیدی طلا و جواهر داخلی گفت و قاچاق طلا را همچنان معضلی برای این صنف دانست.

وفادار هماهنگی های بیشتر بین مسئولین اتحادیه های صنف طلا و جواهر کشور و برگزاری جلسات بیشتر در این زمینه را مهم ارزیابی کرد.

رضا راسخ رئیس اتحادیه طلا و جواهر شیراز نیز در این نشست بر ساماندهی کیفی ها تأکید کرد و بر اجرای قوانین در مورد آن در تمام سطح کشور را خواستار شد.

نشست مسئولین اتحادیه های سراسر کشور در نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان

مسئولین اتحادیه های سراسر کشور در نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان

نشست مسئولین اتحادیه های کشور - تیر 1395

نشست مسئولین اتحادیه های سراسر کشور 1395

نشست مسئولین اتحادیه های سراسر کشور

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد