اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

دهمین نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان آغار به کار کرد + تصاویر

سایت طلا: آیین دهمین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر اصفهان عصر دیروز با حضور فعالین و رؤسای این صنف شروع به کار کرد.

به گزارش سایت طلا عصر روز گذشته نمایشگاه بین الملی اصفهان میزبان رؤسای اتحادیه ها و فعالین صنف طلا و جواهر بود تا دهمین رویداد طلایی این شهر را رقم بزند.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه محمدکشتی آرای رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر کشور نظم و انضباط نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان طلا مثال زدنی عنوان کرد و برگزاری این نمایشگاهها را راهی برای رشد و ارتقاء این صنف برشمرد.

وی با اشاره به رکود موجود در بازار طلا افزود: خرید طلا در سبد آخر مصرف کنندگان قرار گرفته و عواملی چون مالیات برارزش افزوده و افزایش هزینه های خیر فرهنگ مردم را برای خرید طلا تغییر داده که در نتیجه آن بسیاری به بازار بدلیجات روی آورده اند.

کشتی آرای با بیان تعطیلی بسیاری از تولیدکنندگان طلا و بیکاری در این صنف تصریح کرد: تعطیلی 700 واحد صنفی طلا و جواهر در تهران، بستن 12 درصدی طلافروشان در اصفهان، و افت220 واحدی در مشهد آمار مناسبی برای این صنف نیست و باید همین مقدار در صنف طلا و جواهر افزایش صدور پروانه کسب داشته باشیم.

کشتی آرای با اعلام جلسات امیدبخش با مسئولین و نهادهای اقتصادی کشور اظهار امیدواری کرد تا مسئله مالیات برارزش افزوده به صورتی که این صنف مدّ نظر دارد به نتیجه برسد.

در این مراسم رسول محققیان رئیس نمایشگاه بین المللی اصفهان نیز با بیان روند نامناسب بازار طلا برگزاری ایبن نمایشگاهها را راه مناسبی برای رشد و ارتقاء آن دانست.

وی توجه به طراحی و سبک اصیل ایرانی را برای این صنعت بسیار مهم ارزیابی کرد و بر افزایش تبلیغات و بازاریابی برای رشد این صنعت چندهزار ساله تأکید کرد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان نیز در مراسم افتتاح این نمایشگاه با اشاره مشکلات موجود در این صنف برگزاری نمایشگاه طلا و جواهر را رویداد مهمی دانست که می توان در کوتاه مدت و بلند مدت به اهداف مهمی دست پیدا کرد.

شیشه بران استفاده از تکنولوژی نوین در این صنعت و توجه به سلایق مختلف مشتریان داخلی و خارجی را گام مؤثری بر ارتقاء صنف طلا و جواهر دانست.

(لینک تصاویر)

گفتنی است، دهمین نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، سنگهای قیمتی، ماشین آلات و صنایع وابسته در فضایی به مساحت 9 هزار متر مربع در محل نمایشگاه بین المللی اصفهان واقع در پل شهرستان و تا یکم مرداد پذیرای فعالین و علاقه مندان به صنعت طلا و جواهر می باشد.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد